Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Mannen har endelig gått med på å få en liten en til.. Eller han sa at han klar og at han skal tenke på det til i morgen, men var bekymret over meg for at jeg kan komme til å sitte i 5 mnd å angre meg (hadde et veldig tøft første svangerskap). Har en liten en fra før som er 17mnd. Når det er to år mellom barna har jeg tenkt at de får stor glede av hverandre opp i gjennom men har jo og skjønt at det kan være strevsomt til tider når eldste ikke er mer en to år+++. Så her sitter jeg å får ikke sove for jeg bare drømmer og tenker på hvordan det kommer til å bli hvis vi kommer til å starte å prøve Vet ikke hva jeg vil med innlegget men må bare få ut litt.. Anonymous poster hash: 56dfa...247
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Det er tøft å ha vanskelige svangerskap når du har barn fra før og ikke klarer å gi dem alt de fortjener. Men er mannen din innstilt på å ta i et takk, så går det greit likevel. Og det å se barna sammen er bare helt fantastisk. Et søsken er en gave de har glede av resten av livet, absolutt verd en periode med en redusert mamma! Anonymous poster hash: 23b79...cd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå