Gå til innhold

Erfaring Billigstrimler?

Anbefalte innlegg

Hei jenter :) Er det noen som har erfaringer med billigstrimler/tester? Testet idag, og den viste en svaak strek. Er vel godt over en uke på "overtid", men testet negativt med CB for en halvannen uke siden. Føler at symptomene til graviditet har vært der i nærmere 3 uker, så nå begynner man å bli litt småsprø :D

Anonymous poster hash: af773...715

Anonymous poster hash: af773...715

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144081101-erfaring-billigstrimler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Lang erfaring med billigtester. Stort sett veldig greie, ikke dårligere enn Andre tester. Vanligvis er de helt hvite, men I en periode opplevde jeg svake positive tester uten at jeg var gravid.. Så streken skal være sterk før meg vurderer den som positiv igjen.

Jeg har nå denne pp svidd av 20 stk.. og er lite fornøyd.. Alt fra ultra svakt positiv til negativ, i hytt og pine vær.. uten noe sammenheng.

Kommer ikke til å bruke disse mer da jeg ble veldig forvirret, usikker og håpefull på en gang. Venter heller til IKM og spanderer på meg en "skikkelig" en ;)

Takk for svar :)  Jeg kjøpte 30 billigtester, og har vel tatt halvparten av de allerede :blink:   Siden jeg tok en test igår(3!!) der det viste svaaaak strek på alle, har jeg måtte ta ett par til idag  :rolleyes: De har vist en ganske tydelig rosa strek... Men jeg er enda usikker om de er til og stole på  <_<  Kanskje jeg også må spandere på meg en "skikkelig" en  ;)

Anonymous poster hash: 3990f...3ac

Nja, om du har fått jevn stigning på strekene, at de har blitt sterkere, så er nok dette riktig, og jeg roper GRATULERER!!

Men om det er slik som med meg, at noen ganger var de svake, andre blenda osv.. da er det litt anderledes!

Men dobbelsjekk med en skikkelig en du!

Du er nok GRAVID :D

Hihi, Tusen takk  :D    Men tenker jeg kjøper en CBD for sikkerhetens skyld ;)  Grunnen for at jeg kjøpte billigtestene var fordi jeg allerede hadde svidd av litt for mye penger på 4 tester fra apoteket, som viste negativ, og CBD viste `ìkke gravid`. Dette er vel ca 14 dager siden nå da. 

Anonymous poster hash: 3990f...3ac

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...