Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Bruker deres skole Itslearning? Svarer lærere og administrajon på mail derfra? Følger skolen opp systemet? Jeg merker at jeg blir mer og mer oppgitt over systemet her. En ting er at det er tungvindt å finne ut av, men selv om vi foreldre blir pålakt å bruke det hvis vi vil vite noe som helst virker det ikke som om skolen gjør noe. Ingen svarer på mail, fraværsstatestikken blir ikke ajourført, det legges aldri ut annet enn fellesinformasjon og sidene virker veldig rotte på meg. Fungerer det bra andre steder? Hvordan få det til å bli et nyttig verktøy? Vi skal snart ha foreldrempte. Da må jeg jo ta det opp. Anonymous poster hash: 4f936...050
Nichotine Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Det fungerer heller dårlig her omkring!
Gilette Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Her fungerer det kjempebra for noen av barna og heller slett arbeid på andre, det er litt forskjellig fra kontaktlærer til kontaktlærer hvor flink de er til å oppdatere systemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå