Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Hvor stor aldersforskjell? Hadde han barn fra før? Hvor gammel er han nå? Har dere barn? Hvor mange? Er dere ferdig med å få barn? Mannen min er 43, jeg er 27 og vi har et barn på et år, er gravid med nr to. Jeg ønsker meg tre barn, mens han føler han blir for gammel. Derfor greit å høre hva dere gjør. Anonymous poster hash: d2346...bbb
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Jeg er 28, han 40. Han hadde ikke barn fra før, jeg hadde. Nå har vi fått nummer 3 (hans nr 2) og er ferdig hadde han vært far til eldste hadde vi nok bare hatt to ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Han er 48 og jeg er 29. Var 20 og 39 da vi traff hverandre. Han hadde 2 fra før. Vi har 2 sammen. Kjenner meg egentlig ferdig med barn, men man skal vel aldri si aldri Anonymous poster hash: c9b54...fa0
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 jeg er 30, mannen min er 60... han har to barn fra før, jeg har ett... Jeg var i utgangspunktet slett ikke "ferdig" med å få barn da jeg traff ham, så det er godt mulig det blir et felles etterhvert. At min egentlig er "for gammel" er vel hevet over enhver tvil - så hvis vi lander på et fellesbarn må jeg være innstilt på at han ikke kan stille opp like mye... men sånn er det. Jeg tenker som så at jeg kunne blitt sammen og fått barn med en på min egen alder som ble utsatt for en ulykke og døde eller ble invalid også - man har uansett ingen garantier. Så langt er mannen min frisk og sterk, framtiden er det uansett ingen som har noen garantier for... Anonymous poster hash: d4f1f...c32
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Jeg er 28 han er 46 vi har ett barn Anonymous poster hash: d54ac...bfc
Gemini77 Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Jeg er 36 og mannen 50. Vi har to barn hver og har ingen planer om felles barn. Her nyter vi barnefrie perioder med reising og restaurantbesøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå