Gå til innhold

Sende samboer på fest eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i trimester 2,samboer og jeg er bedt på fest på fredag hos hans kamerat han ikke så ofte ser og på deltar av gjester står x elskerinnen til samboeren min..De var elskere i to år flere ganger i uka..Jeg kjenner at jeg ikke liker magefølelsen av at han skal dit..Det er bedt 100 stykker,vet ikke hvor mange som kommer men det blir mye fyll..Føler at jeg ikke kan si nei siden han sjelden er ute på noe for tiden...Hva hadde dere gjort?(verdt å nevne,sist han festet der så flørtet han veldig med ei dame så jeg gikk fra festen,han var så full at han ikke huska det senere på kvelden,men jeg ble veldig såra)

Anonymous poster hash: b4ffb...8d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier han selv? Har han veldig lyst til å dra?

Anonymous poster hash: eef26...ed1
Skrevet

Ja han har lyst,denne kompisen bor 100 meter ned i gata her.grunnen til at de møtes sjelden er fordi denne kompisen bare går på fylla når han skal møte venner og er veldig opptatt av å sjekke flest mulig damer på en kveld,noe min samboer ikke syns er så interessant å være med på lenger..

Skrevet

Med en eks-elskerinne på samme sted, så tror jeg ikke at jeg hadde taklet det-helt ærlig. Ikke at han nødvendigvis hopper på henne, men er det virkelig verdt det for hans del å utsette deg for det hodekjøret?? Du kunne vel ha blitt med? Men forstår at det er lite interessant når du er gravid... :)

Skrevet

Jeg liker ikke å være med mange fulle folk i en trang leilighet når jeg er gravid og edru tilstand er heller ikke gøy hvis de blir sittende mye sammen..Hva skal jeg gjøre??:/

Skrevet

Jeg spurte faktisk samboeren min her nå  :) Han sa at det var RÆVA av han typen og sette deg i en slik situasjon når du er gravid og ikke kan delta på samme måte. Og at det er irrelevant at typen din fester lite...med tanke på den flørten + at eks-elskerinna er der, så bør han heller benytte en annen mulighet til å drikke med denne kompisen. Så du kan fint nekte han! 

Og samboeren min...han er veldig glad i en fest altså  ;)

Skrevet

Jeg ville blitt med. På med høye hæler og påklistret smil. Hvem vet-kanskje det til og med blir gøy. Dessuten, bedre å sende han alene samt å bli med istedet for å nekte han og gå-da blir du fort festene snakkis om hun som nekter mannen å gå på fest.

Om du lar han gå alene, hva så? Han har valgt deg og en fremtid med deres barn-hvorfor skulle han plutselig se på eks-elskerinnen igjen?

Skrevet

Når du skriver x elskerinne, mener du da en dame han hadde sex med mens dere to var sammen eller en dame han hadde sex med før dere ble sammen? Hvis det er det første så hadde jeg hatt vanskeligheter med å sitte alene hjemme og tenke på at han er der med henne..

Men reagerte på at overskriften din er skrevet slik vi skriver om vi skal sende et barn i barnehagen eller ikke.. Voksne menn har egen vilje og meninger og selv om du har dine meninger og han bør ta hensyn, så håper jeg ikke forholdet er slik at "skal han få lov til å dra...?"

Skrevet

Syns dette var veldig enkelt: nokon han har hatt sex med-mange gonger er der. Sjølvsagt skal ikkje han vera der då.

Og kva med å heller gå på kino eller noko som er gøy for deg og når du er gravid?

Ein kjæreste og kommande pappa, skal ikkje han vera din beste venn?

Kvifor har han LYST å gå? Det forstår ikkje eg. Og ikkje mannen min heller

god klem til deg

Skrevet

Nettopp det som egentlig var 

Syns dette var veldig enkelt: nokon han har hatt sex med-mange gonger er der. Sjølvsagt skal ikkje han vera der då.

Og kva med å heller gå på kino eller noko som er gøy for deg og når du er gravid?

Ein kjæreste og kommande pappa, skal ikkje han vera din beste venn?

Kvifor har han LYST å gå? Det forstår ikkje eg. Og ikkje mannen min heller

god klem til deg

Nettopp det som egentlig var poenget jeg ville få frem også, som min samboer mente: Hvorfor i all verden vil typen dra på en sånn fest, når dama er gravid....litt hensynsløst. Det handler ikke om at hun skal måtte nekte han, det handler om at han setter henne i en litt kinkig situasjon. 

Skrevet

Og som nokon skriv over: bli festens snakkis. Blant voksne folk er det vel heller den som prioriterer fest og fyll framfor gravid sambuar den som blir snakkis, om nokon skulle bli det.

Skrevet

Skjønner godt at du ikke har lyst til og sende han av gårde på denne festen. Men hva sier mannen selv da ? Skjønner han hvorfor du ikke har lyst og sende han av gårde ? Eller ser han ikke sine egne feil i det hele tatt ( ned tanke på flørting med andre damer i fyll ol )???. 

Men siden det er rett nedi gata, så kan dere gå bortom en liten tur, samboeren din kan ta seg et par øl og ikke drikke seg møkings og så gå hjem sammen med deg et par timer senere. 

Om han blir sur hadde jeg mint han på hvordan han oppfører seg når han blir full og at du ikke gidder og finne deg i det. 

Skrevet

Jeg pleier aldri si at han ikke får lov til noe men dette blir noe jeg ikke liker...Derfor ville jeg høre litt med dere..Han er 34,og hun var en han hadde sex med før vi ble sammen..

Skrevet

Oi og jeg som til og med har annsatt en x samboer av mannen min til å jobbe i samme firma som oss.

Fantastisk flink og dyktig dame med en jobbmoral av en annen verden.

(Visste ikke at hun var en x av han før vi som jobber sammen hadde diskusjonen om hvem vi ville ha inn på runde tre)

Anonymous poster hash: 433e4...a01

Skrevet

Man sender vel ikke en voksen mann noe sted som helst? Man sender pakker og post, ikke mennesker. Han er voksen og han må selv kunne vurdere. Hvis han skjønner at dette blir vanskelig for deg, burde han la være å gå. Jeg har ingen tro på å nekte ham å dra noe sted som helst. Dessuten var det vel en grunn til at de sluttet å være elskere og mange grunner til at han ble sammen med deg. 

Anonymous poster hash: 8ef32...956
Skrevet

jeg hadde nok spurt om han kunne bli hjemme.

eller hadde jeg blitt med og spurt om han kunne la være å drikke så mye.

tror du han ville hatt forståelse for det, hvis du spurte, da?

Skrevet

For å snu på flisa: Hva hadde du sagt hvis han hadde "nektet"/oppfordret deg til å gå på en fest du ville gå på fordi en eks av deg var der..? Jeg kan si med en gang at det hadde blitt baluba hvis mannen min hadde prøvd på noe sånt...

Jeg hadde sendt min avgårde med pils i neven, beskjed om å kose seg (og beskjed om at huggtenner og klør kommer frem hvis jeg hører om noe tull, med en spøkefull tone og litt kiling mellom ribbeina) og invitert noen venninner hjem til å være med meg :)

Anonymous poster hash: 21672...589
Skrevet

#18 igjen

Litt språklig forvirret i begynnelsen der, men nektet eller oppfordret deg til å ikke gå var det jeg mente :P

Anonymous poster hash: 21672...589
Skrevet

JEg hadde ikke vært sammen med en mann jeg ikke stolte på i en slik setting. SKjer det noe, så er det på hue og ræva ut..

Det er andre folk der,- og da er det opp til mannen og oppføre seg på en sånn måte at ingen av de andre gjestene kan oppfatte det han gjør som ufint mot meg eller evt utroskap. SÅ får han selv bruke hue og tenke på hvordan det han sier og gjør virker utad på de andre gjestene, mtp gravid kone/samober hjemme...

Og gjør han da noe idiotisk som av andre kan karakteriseres som utroskap og jeg får høre det,- så er det på hue og ræva ot. At man har drukket litt, er INGEN unnskyldning, da man drikker frivillig.

Dette gjelder SELVSAGT også andre veien.

Anonymous poster hash: 12cf7...69a
Skrevet

Med den bakgrunnen syns jeg han burde holde seg hjemme.

Skrevet

alt bunner ut i om du stoler på mannen din eller ikke! Jeg stoler på min og hadde ikke hatt noe problem med og la han dra på fest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...