Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Må bare lufte noen tanker. Vi bor i et lite hus (p-rom 112 kvm) To voksne, to barnehagebarn og en baby. Vi tenker på å flytte, nordover til hans familie, der vi hadde fått god plass i helt nytt hus og temmelig romslig økonomi. Vi har det trangt økonomisk nå. Eldste begynner på skolen neste år og det føles ikke godt å rive henne bort fra venner i bhg som nå forbereder seg til skolestart. Men å flytte etter at de har begynt på skolen står for meg som verre. Jeg vet at barn er tilpasningsdyktige og at dette trolig er verre for mammahjertet enn det vil være for henne. Hvis vi flytter vil jeg ta kontakt med bhg der oppe og høre om vi evt kan få komme på besøk, slik at hun kan treffe noen av de som begynner på skolen sammen med henne. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men måtte bare få ned noen tanker. Kanskje noen som har flyttet med barn kan komme med noen innspill? Anonymous poster hash: 0e411...dbd
Optatium Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Bedre å flytte før enn etter skolestart, det er iallfall sikkert :-)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Like greit å flytte nå ja vi flyttet da barnet begynte i 3.klasse og det har gått knirkefritt fått mange nye venner og stortrives. Kommer litt ann på barnet også. Barnet vårt er veldig sosial og tok en ringepå runde i nabolaget i sommer og ble kjent med alle barna i gata på den måten. Hun har også blitt tatt godt imot i klassen. Anonymous poster hash: 98330...bde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå