Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Jeg er dårlig til å ta initiativet når jeg vil ha sex med kjæresten. Mulig jeg er redd for å bli avvist. . Noen tips til hvordan jeg kan ta initiativet. Føler jeg hinter noen ganger men... Anonymous poster hash: d9363...20d
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Sist vi hadde sex gikk jeg og la meg uten klær på og med dynen bare fra magen og opp, greit nok hint for mannen, fikk meg en real omgang ;-) Anonymous poster hash: 3b499...2cc Anonymous poster hash: 3b499...2cc
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 hihi jeg pleier å spørre om han vil være med ned på senga å kose litt.... han begynner å forstå det hintet nå etter 10 år Ellers så hjelper det å smyge seg inntil han å kline litt Sjeldent jeg spørr rett ut likssom ... Anonymous poster hash: bd30e...92e
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 1. Kjøp deg nytt sexy undertøy eller sykepleier uniform ol og vid deg frem. Ha det på deg når han kommer hjem fra jobben eller ha det på når han skal legge seg. 2. Si rett ut at 'jeg har så lyst på deg/jeg er kåt/jeg vil kjenne deg inni meg ol 3. Smyg deg inntatt han og ta litt her og der på han eller be han varme deg ol 4. Kjøp en bok om Kama Sutra og be han foreslå et tidspunkt for å utforske 5. Send bilder av deg selv på mob tlf med ett klesplagg mindre for hvert bilde. Han bør ta hintet da. Ikke vær så redd, slå deg løs. Anonymous poster hash: 512c3...820
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Jeg vet han liker å se meg i trange klær og sexy undertøy. Det slår aldri feil når jeg bruker den fremgangsmåten. Anonymous poster hash: fbbc5...370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå