Gå til innhold

vanskelig dilemma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var nummer 56 på venteliste på skoleplass så jeg regnet ikke med at jeg kom inn.

Så når jeg ble forespurt om jeg ville ha ett modelloppdrag i september så sa jeg ja uten å nøle.

Jeg fikk skoleplass likevel å den dagen jeg skal gå modell har vi til og med en prøve i ett fag så burde jo være der.

Men problemet er at det er publisert mange plasser allerede at det er jeg som skal gå modell,med bildet av meg å sånt.

Jeg har fått beskjed at jeg må komme klokken 12 på oppdraget å skal på scenen halv 5.

Hva hadde dere gjort?

Hadde dere gått på skolen,eller stillt opp til avtalen du hadde avtalt?

Anonymous poster hash: a3089...858
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tid er prøven da? Ville prøvd begge deler. Spør om du kan for eksempel komme litt senere til oppdraget?

Anonymous poster hash: 7c74e...74f
Skrevet

Skolen ligger en time unna å jeg er avhengig av buss.

Å prøven er dessverre heller ikke før midt på dagen :S

Skrevet

Kan du ikke spørre læreren om du kan ta prøven en annen gang da? Mange bruker jo å være greie på sånt :)

Skrevet

Våres lærer er veldig streng på at prøven får kun tatt senare visst en er syk.

Skrevet

Prioriter skolen . Det er den utdannelsen som skal brødfø deg resten av yrkeslivet.

Anonymous poster hash: 81460...940

Skrevet

Hadde stått modell. Hvis du går på videregående, settes ikke standpunkt før til våren. Det er derfor ikke noen krise at du er borte. Er ikke lov å sette gjennomsnittskarakter. Er nivået du ligger på ved siste prøve som gjelder, med mindre læreren benytter mappevurdering. Men en prøve kan ikke være med i mappevurdering. Hilsen lærer.

Anonymous poster hash: 18dad...2a4

Skrevet

Hva med å forklare situasjonen for de som har gitt deg modelloppdraget? Hvis du ikke skal på senen før kl 16.30 kan det jo hende de kan ordne det så du kan komme litt senere enn kl 12. Nå vet jeg ikke om du kommer til å tjene noe på modelloppdraget, men hvis du gjør det kan du kanskje legge de pengene i en taxi? Skolen er viktig, men det er også viktig å holde avtaler...  :-)

Hvis du ikke kan klare begge deler må du selv velge hva som er viktigst, velgerdu bort modell oppdraget må du gi beskjed så fort som overhode mulig!

Anonymous poster hash: d35fc...8d7
Skrevet

Kan kanskje høre med de som jeg har fått oppdraget fra,for virker rart at jeg skal komme såpass mange timer før.

De skal riktig nok style håret,finne klær og sminke meg,men det kan vel ikke 4 og en halv time.

Skrevet

Det er ikke vanskelig i det hele tatt. Man prioriterer alltid utdanning foran 'fornøyelser'.

Anonymous poster hash: 51272...cb8

Skrevet

Dette viste du vel om helt fra du fikk skoleplassen. Du burde ha sakt fra deg modelloppdraget for lenge siden, eventuelt gitt skolen beskjed med en gang du fikk plassen om at du hadde et problem den ene dagen. Slik det er nå må du nesten bare gjennomføre modelloppdraget selv om det betyr nedsatt karakter eller at du må ta feget om igjen. En avtale med arbeidsgiver går forran andre avtaler. Det er en kontrakt du ikke kan bryte.

Anonymous poster hash: d26f2...723

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...