Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Jeg går ikke i kirka selv om jeg er kristen. Jeg går kun om julaften, eller på 17.Mai. Grunnen til det, er at jeg rett og slett ikke liker å gå i kyrkja selv om jeg er kristen. Flere som ikke gjør det? Anonymous poster hash: 2e7ac...d7b
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Troll troll troll. Du må være et troll siden du måtte skrive det her. Anonymous poster hash: 2e7ac...d7b
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Jeg er kristen, men går ikke i kirken. Utenom dåp, julaften, påske og bryllup Anonymous poster hash: 2fe3d...5c8
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Jeg går ikke i kirka, men så er jeg heller ikke kristen da Vet om flere kristne som heller ikke er noe særlig kirkegjengere. De mener selv at de kan utøve sin kristne tro bedre andre steder (som i naturen f eks). Dette blir jo helt opp til hver enkelt. Alle kristne må ikke gå i kirka vel. Anonymous poster hash: 8569c...494
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Du går i kirken på 17. mai!? Anonymous poster hash: 44dee...a74
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Jeg vil ikke si jeg er kristen, men de siste årene har jeg vært mer i kirken jeg enn jeg trodde jeg kom til å gjøre. Jeg har barn som til tider ofte er i kirken av ulike årsaker, og da er jeg med. Kirken som er her er veldig flinke til å ha litt anderledes gudstjenester. Til jul og påske har en skoleklasse ansvar for en gudstjeneste, jeg syns det er helt fantastisk at kirken tenker litt utover det som er normalen. Det gjør at vi som ikke syns de vanlige gudstjenestene er noe serlig kommer mer til kirken. Det lokale korpset har ett veldig godt sammarbeid med kirken, så korpset får bruke lokalene til ulike ting mot at de stiller opp i kirken når det passer seg. Julekonsert er fast hvert år, men de har sammarbeidet andre gangere også. I våres var vi på en anderledes gudtjeneste, det var gudtjeneste rettet mot barn og de ville prøve en ny vri. Min datter var sammen med noen fra korpset og spilte. Det var barnesanger, så koret i kirken sang sammen med de. Men de hadde også noen litt mer rocka sanger, og da var det dans for ungene. Tryllekunstner var der, en dansegruppe og noe annet. Må si jeg er imponert over kirken her som tørr å ta steget ut, og får kirken til å være ett levende sted. Så jeg som ikke ser på meg selv som kristen, er i kirken innimellom og jeg trives faktisk der. Anonymous poster hash: b631d...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå