Gå til innhold

Jeg er livredd for å fly uten barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på seminar i Oslo om en mnd tid og vi skal ts fly. Nå gruer jeg meg sånn at jeg føler meg helt dårlig og jeg vurderer virkelig å bli syk så jeg slipprt. Jeg er alene med barna og har ingen som jeg gode grunner vil skal overta dem. Seminarrt er obligatorisk og jeg er nyansatt. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: b007a...58a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæ??

du vil ikke fly fordi du ikke vil at noen skal overta barna HVIS du styrter og dør`` det du prøver å si???

for det første må det nå være bedre om bare du skulle stryki med enn hele familien hvis uhellet først var ute, siden det virker som du helst vil "ha dem med deg"..

på en annen side så kan du ta det helt med ro, du kommer ikke til å dø (ikke under flyreisen hvertfall).

Har du såpass flyskrekk så får du si det på jobb og at du dermed ikke kan bli med, evt få sykemelding av legen i forveien..

Anonymous poster hash: 3ad9f...5bf
Skrevet

evt vær ærlig om det og sett deg på båt/tog/buss/bil noen dager i forveien..

Anonymous poster hash: 3ad9f...5bf
Skrevet

Jeg er livredd sjøl, og skal snart fly. Det ødelegger nesten hele gleden min ved å faktisk reise! Men jeg vet det blir bra, og jeg vet det er irrasjonelle tanker. Tenk positivt, det går nok veldig bra med både deg og meg :)

Anonymous poster hash: 025ef...49d

Skrevet

Tenker det samme som deg, HI.

Men har aldri vært så ille som du har det.

Anonymous poster hash: 15374...235

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det. Jeg liker ikke å fly, men skal jeg gjøre det vil jeg ha barna med meg. I mitt hodet er det bedre at de dør med meg, enn å miste meg. Det er helt feil, det vet jeg jo. Men angst er ikke rasjonell for andre enn den det gjelder. Jeg reiste en gang til syden med mamma og ene barnet mitt, det var grusomt. Miste mamma og bestemor på samme tid....?

Har ingen gode råd til deg, du må bare bite det i deg og si til deg selv at tankene ikke henger på greip :)

Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Har ikke så mange gode tips, det er helt forferdelig å ha det sånn. Jeg klarer meg litt bedre i fly nå, har fått noen tabletter av legen som tar bort mesteparten av angsten og etter noen flytyrer med de har jeg sluttet å grue meg så mye på forhånd

Anonymous poster hash: 1568f...963

Skrevet

Kjører du bil alene? Sjansen for å dø er mye større i bil enn fly...

Anonymous poster hash: 29c52...ade

Skrevet

Uff, jeg har også en del slike katastrofetanker. Be legen din om å få noen valium eller noe... Det kommer til å gå fint!

Anonymous poster hash: 3b6bc...1b5
Skrevet

Vel, jeg kan forsikre deg om at det å kjøre bil er langt farligere og at veldig mange flere dør i bilulykker hvert år enn i flyulykker her til lands. Så da regner jeg med at du heller ikke kjører bil uten barna dine?

Søk hjelp.

Anonymous poster hash: 8cafb...1b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...