Gå til innhold

Småbarn og flytur :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på en liten flytur,ca 4 timer, som varer fra 20 til 24. Guttungen på 20 mnd har jo ikke et eget sete, men må være på mammas eller pappas fang.

Hvordan blir dette i forhold til soving? Noen som har nopen tips? Ser ikke for meg at han sover så godt sittende på et fang...

Anonymous poster hash: e1530...445
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minien min på 10 mnd. pleier ikke å sove i fanget mitt eller i armene mine eller sammen med meg i det hele tatt. Men på de fire flyturene (4 timer) vi har vært på til nå har det ikke vært en lyd. Han får drikke på vei opp for å utligne trykket i ørene, og så sovner han sittende i fanget mitt - jeg har setet liggende litt bakover.
Finnes visst noe som skal gjøre dette mer behagelig for begge, men jeg vet ikke hva det heter.

Skrevet

Om han er våken, får han drikke på vei ned igjen også.

Skrevet

Vi var i Tyrkia når jenta vår var 19 mnd, hun sov på fanget mitt. Syns ikke det var noe problem. Ha med noe ungen er glad i :)

Anonymous poster hash: c4d64...409

Skrevet

Sov på fanget.

Men var generelt gal og hylte resten av turen og ville bare slå og sparke passasjeren i setet foran. Han var 22 mnd og er verdens snilleste gutt ellers. Når han var 3 og 9 mnd var flyturer på 12 t helt i orden.

Anonymous poster hash: 14eac...f78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...