Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Vi skal på en liten flytur,ca 4 timer, som varer fra 20 til 24. Guttungen på 20 mnd har jo ikke et eget sete, men må være på mammas eller pappas fang. Hvordan blir dette i forhold til soving? Noen som har nopen tips? Ser ikke for meg at han sover så godt sittende på et fang... Anonymous poster hash: e1530...445
Nichotine Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Minien min på 10 mnd. pleier ikke å sove i fanget mitt eller i armene mine eller sammen med meg i det hele tatt. Men på de fire flyturene (4 timer) vi har vært på til nå har det ikke vært en lyd. Han får drikke på vei opp for å utligne trykket i ørene, og så sovner han sittende i fanget mitt - jeg har setet liggende litt bakover.Finnes visst noe som skal gjøre dette mer behagelig for begge, men jeg vet ikke hva det heter.
Nichotine Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Om han er våken, får han drikke på vei ned igjen også.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Vi var i Tyrkia når jenta vår var 19 mnd, hun sov på fanget mitt. Syns ikke det var noe problem. Ha med noe ungen er glad i Anonymous poster hash: c4d64...409
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Sov på fanget. Men var generelt gal og hylte resten av turen og ville bare slå og sparke passasjeren i setet foran. Han var 22 mnd og er verdens snilleste gutt ellers. Når han var 3 og 9 mnd var flyturer på 12 t helt i orden. Anonymous poster hash: 14eac...f78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå