Gå til innhold

Mannen er usikker på forholdet vårt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg? Hver gang vi snakker om det føler jeg han trekker seg lengre og lengre bort. familierådgivning er uaktuelt.

Anonymous poster hash: 9abea...cee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør jeg? Hver gang vi snakker om det føler jeg han trekker seg lengre og lengre bort. familierådgivning er uaktuelt.

Familierådgivning er uaktuelt?? Seriøst? Da er det vel strengt tatt ingenting å gjøre. Enten går du, eller så blir du og håper på at mannen bestemmer seg for om du er verdt å satse på....

Anonymous poster hash: 98674...72a

Skrevet

Jeg har vært din mann, jeg gikk dog med på å prøve alt som kunne prøves, til og med familierådgivning. Her er det endt opp med at vi måtte flytte sammen (ligger selvsagt mer bak da, noe det kanskje gjør hos dere også?). Dersom rådgivning ikke er aktuelt, har dere prøvd andre ting?

Anonymous poster hash: ba327...ea2
Skrevet

...flytte fra hverandre** Ikke sammen. 

Skrevet

Da er han utro, menn går sjeldent før de har truffet en ny.

Anonymous poster hash: f977e...0d4
Skrevet

Jeg har vært din mann, jeg gikk dog med på å prøve alt som kunne prøves, til og med familierådgivning. Her er det endt opp med at vi måtte flytte sammen (ligger selvsagt mer bak da, noe det kanskje gjør hos dere også?). Dersom rådgivning ikke er aktuelt, har dere prøvd andre ting?

Flytte sammen? Var dere "bare" kjærester? Jeg er i nogenlunde situasjon... Men vet ikke om jeg tør å flytte sammen siden det allerede er så mange skjær i sjøen allerede. Tør jeg ta risken på å flytte sammen med han? Det er et stort steg. Hadde vi hatt det mer harmonisk sammen enn kaos, ville det ikke vært tvil. Men jeg er redd at om jeg flytter sammen med ham, så kan det bli verre. Tenker at om vi ikke takler ting nå, hvordan skal vi takle det å bo sammen?

Hjelp meg! Jeg vil ikke miste ham... Men vi er på vei til å miste hverandre og her er det barn involvert også...

Anonymous poster hash: 80ad1...5bb

Skrevet

Er det du eller han som ikke er villig til å forsøke familierådgivning?

Hvis det er han som er usikker som ikke er villig til rådgivning, så kan det virke som om han egentlig allerede har bestemt seg.

Hvis det er du - hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 6a8bd...445
Skrevet

Det tenkte jeg også. Sikkert derfor han ikke vil snakke om det.

Anonymous poster hash: 16c85...ef4

Skrevet

Alle menn er ikke like. Akkurat som at alle damer ikke er det.

Anonymous poster hash: 8c503...4db

Skrevet

Det at han er usikker på forholdet, betyr jo egentlig at han er ganske sikker tenker jeg da....

Anonymous poster hash: bddc6...48a

Skrevet

Det samme sa eksen til meg et par mnd før han gjorde det slutt og ble sammen med sin nye kjæreste. Sier ikke at det er det samme som skjer hos dere, men... Han var heller ikke villig til å jobbe for forholdet.

Anonymous poster hash: a41ba...245
Skrevet

Alle menn er ikke like. Akkurat som at alle damer ikke er det.

Anonymous poster hash: 8c503...4db

Dette har ikke noe med personlig erfaring å gjøre. Det er statistisk bevist at det er slik.

Anonymous poster hash: 16c85...ef4

Skrevet

Huff, jeg har vært i et sånt forhold - altfor lenge.Utrolig slitsomt å hele tiden gå og lure på om man er bra nok. I mitt tilfelle gikk det opp og ned, noen ganger var det bra, men så kom de usikre periodene igjen.

I ettertid ser jeg at jeg skulle ha gått for lenge siden. Brukte altfor mye energi på å gå og vente på at han skulle bestemme seg for meg. Det ble ikke bedre av at han stadig ymtet frampå om hvordan jeg kunne ha vært hvis jeg endret meg til sånn han ville at jeg skulle være.

til slutt fikk jeg nok og gikk. DA var jeg visst endelig bra nok likevel, men da var det altfor seint, og alle følelsene mine var borte.

Nå har jeg en mann som har bestemt seg for meg, akkurat sånn som jeg er. Og det er virkelig noe helt annet, godt å vite at han vet at det er meg han vil være sammen med.

Håper du ikke venter like lenge som jeg gjorde. Du fortjener en som vet hva han vil, ikke en som ikke gidder å prøve en gang...

Skrevet

Er det ikke sånn at nesten 90% av menn som avbryter et ekteskap gjør det pga en ny kvinne?

Mener å ha lest en gang at kvinner bryter ut av ekteskap/samboerskap for å være alene, mens menn ikke bryter ut før de har noe bedre å gå til. Leste en artikkel om det en gang, at nærmest alle menn som velger å bryte opp/ut allerede har en annen kvinne i kikkerten, ellers hadde han ikke "giddet" bryte ut.

Kanskje mannen er utro og er usikker på om han skal velge deg eller den nye flammen? Er vel derfor han nekter rådgivning også?

Anonymous poster hash: 84897...7d0
Skrevet

Vi prøvde familierådgivning en gang før å det hjalp ikke, aner ikke når han skulle hatt tid til å møte en ny da han enten er på jobb eller hjemme. Kollegaene er kun menn. Men er absolutt mulig at han har funnet en annen, skal ikke være naiv. Håper ikke han har det, det hadde vært en skikkelig knekk i selvtilliten min. Er tungt å ikke vite hva som skjer videre - alt jeg håper er at han blir..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...