Gå til innhold

Dere som har mobbet andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble veldig mye mobbet igjenom hele barneskolen og hele ungdommskolen. Ja til og med på Vidargåande Skole. Er dere klar over hvordan mobbing ødelegger et menneske? Det tok lang tid før jeg kom over mobbingen. Hva var det som gjorde at dere begynte å mobbe andre? Følte dere det bedre da? Jeg vil bare si til dere som har mobbet, at dere er ikke klar over hvor vondt det er for mobbeofferet. Heldigvis har ikke mine barn blitt mobbet men jeg synest at dere som har mobbet bør tenke over hvor mye dere skader et annet menneske.

Anonymous poster hash: c596c...8b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mobbet andre fordi jeg ble slått og seksuelt misbrukt hjemme. Det var dessverre min måte å hevde meg på og å få ut aggresjonen på. Jeg vet hva jeg har gjort mot andre og jeg unnskylder det ikke, men det kom ikke av ondskap, men av massiv omsorgsvikt og vold i hjemmet

Anonymous poster hash: 957b1...64e
Skrevet

Jeg vet utrolig godt hvordan det er å bli mobbet selv. Ble mobbet i seks år på barneskolen før ei jente "rekrutterte" meg i gjengen sin. Jeg ble med på å mobbe ei annen jente, og grunnen til at jeg ble med på det, var fordi jeg var så utrolig redd for å miste den eneste vennen jeg noen gang hadde hatt. Naiv, ja. Fant jo fort ut at hun bare ville utnytte meg. Jeg angrer veldig på det jeg gjorde, men var helt desperat etter venner, uten at det er en god unnskyldning.

Anonymous poster hash: ad659...bfb
Skrevet

Og jeg følte meg ikke bedre, nei. Jeg følte meg råtten, og gjør det fremdeles. Fortjent, selvsagt. Men fikk igjen for fullt på ungdomsskolen da jeg ble mobbeofferet igjen.

Anonymous poster hash: ad659...bfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...