Gå til innhold

Kveldens verste mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett barn har ikke vondt av å legge seg sulten etter en slik ufordragelig oppførsel.

Anonymous poster hash: d6b50...ae8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen tilstander det er i enkelte hjem... Anonymous poster hash: 06502...d64

Til du som skriver dette.. Siden det tydeligvis er veldig spesielt for deg med slike tilstander, så forstår jeg at du ikke har noe grensesetting i ditt hjem. Barn vil alltid teste ut grenser, men hjemme hos deg har de tydeligvis ingen grenser, og uten grensesetting vil barna bli veldig ufordragelige i alles øyne (unntatt dere foreldrenes) Anonymous poster hash: 54aa1...b1a

Vi praktiserer tilnærmet fri barneoppdragelse med familieråd og hele pakken men om ett av mine småtroll hadde vist sånne sinne mestrings problemer hadde vi nok oppsøkt hjelp.

Ingen av trollene mine er englebarn men de vet hva som er akseptabel oppførsel og hva som ikke er det.

Jeg har vel hatt flaks sålangt som har sluppet unna fysisk utagerende barn, diskuterende barn derimot har jeg til gangs og det framelsker jeg. Når det er sagt så vet de at når de er ute blandt folk er den eldste sjefen og dens ord er lov. (Diskusjoner hører hjemme i heimen)

Anonymous poster hash: d6b50...ae8

Skrevet

Å legge unger uten mat syns jeg er en elendig straff. Har dere selv prøvd å legge dere på "tom" mage? Da er det neimen ikke lett å sove. Hun er 9 år!! Det må da gå an å snakke vett i en 9åring?! Du er ikke dårlig mor:). Klem til deg på en slitsom kveld. Men kanskje prøv en annen teknikk neste gang hun klikker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...