Gå til innhold

Hvor mange elever er det i klassen til din 1 klassing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

28 elever her. Horribelt å putte så mange 5-6 åringer sammen.

Anonymous poster hash: d27e5...e5f

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

16 elever!! Alltid en lærer og assistent tilstede. Perfekt antall!

Gjest Julia1984
Skrevet

28 elever her. Horribelt å putte så mange 5-6 åringer sammen.

Anonymous poster hash: d27e5...e5f

Ja, horribelt. Men synes det på generelt grunnlag i hele grunnskolen. Skulle vært maksgrense på 18-20 i hver klasse/gruppe

Skrevet

23, i de fleste timene, 17 i noen og 35 i gymtimene.

Anonymous poster hash: bd56e...76e
Skrevet

28 her også. Helt vanlig i Oslo-skolen der de fleste skolene er overfylte. Klassen hadde lærer pluss assistent i første klasse. Nå i andre klasse har de bare en lærer, ingen assistent. 

Anonymous poster hash: a2af0...967
Skrevet

23 stykker, og alltid minst 2 voksne.

Er to klasser med 23 og 24 elever, tre lærere (pedagoger) og to assistenter på trinnet. Derfor er det alltid en lærer og en assistent i hvert klasserom mens den siste læreren er litt til og fra etter behov i de to klassene.

Veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 2a456...aac
Skrevet

Begge mine var 5 i klassen i første klasse, og er det fremdeles nå i 2. og 4.

Skrevet

De er 57. De er delt opp i 3 kontaktlærer grupper. Noen ganger er de også delt på tvers av de 3 gruppene.

Skrevet

7 stk. i klassen og når de er slått sammen med 2.klasse og 3.klasse er de 13

Anonymous poster hash: 52c6b...ca4
Skrevet

28 elever her. Horribelt å putte så mange 5-6 åringer sammen.Anonymous poster hash: d27e5...e5f

Men for å si det sånn: politikerne (uavhengig av parti) ønsker å gi oss lærere mer utdanning. Tipper at det blir MYE bedre arbeidsro når vi har ENDA mer studiepoeng. Antall elever i klassen har jo INGENTING å si på læringsmiljøet!!

Blæh, blir helt matt jeg. Men for å svare på spørsmålet ditt: Ja, det er horribelt. Blir det gjort noe med det? Neppe... I 2. klassingens klasse er de kun 18, de var et stort kull så kullet ble delt i to. 5. klassen (hvor mellomste går) er nå 28. Tror de deler den ved 30 elever...

Skrevet

25 elever på en lærer og en ass (pga et barn med spes behov).Synes det er i overkant. I bhg var det like mange barn på 4 voksne...

Anonymous poster hash: 72e7b...786
Skrevet

11 stk - 6 gutter og 5 jenter. Neste år slås de sammen med klassa over dem, da blir de vel ca 17-18 stk tenker jeg.

Anonymous poster hash: 9051e...ba1

Skrevet

20. Heldig som har så få. Neste år er det 28 i klassen til datteren min som begynner.

Skrevet

30. Noen som vet hvor grensa går..? Slått sammen en grendeskole sammen med skolen min sønn går på, så de fikk 8 nye elever. 22 var bedre.. Nå deler de opp klassen innimellom, men likevel.

Anonymous poster hash: 639e7...b4f

Skrevet

20

Anonymous poster hash: 79136...02b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...