Gå til innhold

Hva er det villeste du har gjort i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gang hadde vi lyset på mens vi gjorde det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe som de fleste andre. 

det villeste er nok det som ikke ble gjort i sengen :P 

Skrevet

Jeg ga kjæresten en blowjob på tbanen en gang. Og på kino..

Anonymous poster hash: b6951...630

Skrevet

Jentesex. Trekant med ei venninne og en random. Har også gjort det på alle mulige rare steder, blant annet på folksom strand i syden, offentlig badebaseng, kino, baki taxien, ALLE mulige steder i huset, da mener jeg alle... Fingra en fyr i rumpa samtidig som jeg runka han. Hadde sex med en på hyttetur foran 5-6 stykker. 

Anonymous poster hash: 44c50...561
Skrevet

hva er greia med å tisse på / bli tisset på ???

så skittent !

og dere som har hatt trekant ... hva var best, KKM eller MMK og hvorfor ?

Anonymous poster hash: 158e2...e1b
Skrevet

Spist knekkebrød :D

Følte meg skikkelig vill i nikkersjen!

hvis du sov der uten å fjerne smulene, så syns jeg det ja ;-)

Anonymous poster hash: c37c1...5f0

Jeg er da ikke helt gæren heller :o

Jeg var meget forsiktig - spenningen lå jo i risikoen for smuler i sengen ;)

Skrevet

Åh det der med å bli bundet og pult bakfra av flere menn har jeg hatt som fantasi i åresvis, heldig du som har opplevd det!

Har ikke gjort noe veldig galt. En nesten trekant med venninne og tilfeldig kjekk mann fra byen. Sex på offentlige steder, oppå en tilfeldig bil på en parkeringsplass var vel det mest offentlige. Analsex har jeg prøvd men ikke noe jeg er altfor glad i. 

Anonymous poster hash: b569b...bb7
Skrevet

Følte meg fryktelig kjedelig etter å ha lest alt det her! Det eneste jeg har gjort er vel sex på offentlig sted. Aldri hatt trekant eller noe sånt..

Anonymous poster hash: fe72f...bc0

Skrevet

Har ikke kommet til de villeste tingene enda, men har veldig lyst til mye av det. Synes alt må prøves 1 gang UTENOM å tisse på hverandre og sånt.. ÆSJ. 

Har hatt sex med en del jenter, fingret ei på skoleballet mens vi sto og så på underholdningen. Fingret ei bak i bilen til faren hennes mens han kjørte. (mye lettere å ha offentlig sex med jente- så der har det blitt litt overalt)

Kjæresten jeg har nå liker å dominere meg. Choking, holder fast armene mine, drar meg litt i håret, tar meg hardt. Jeg elsker det! Og vi har ikke safeword- men hvis det blir for hardt med noe stryker jeg han på armen, da slipper han/letter grepet. Beste sexen jeg har hatt i hele mitt liv. Løfter meg rundt og det er bare fantastisk! Har aldri bråket så mye før.. hihi. 

Anonymous poster hash: 547f4...fdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...