Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Sønnen vår og et par andre 8 åringer har blitt plaget av to 4 år eldre gutter helt siden skolen startet i høst. Nå har den moren som kjenner de eldste guttene best snakket med foreldrene og fortalt dem om problemet. De lovet å ta det opp med gutene sine. Hadde det ikke vært naturlig å ringe opp oss andre også? Ville ikke dere gjort det om det var deres barn som hadde plaget mindre barn i ukesvis? Anonymous poster hash: 38c27...a6d
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Hvorfor ringer ikke du? Anonymous poster hash: 1c33d...fc6
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Hvorfor ringer ikke du? Anonymous poster hash: 1c33d...fc6 Først og fremst fordi de allerede har fått beskjed om problemene. Jeg har sån sett ikke så mye mer å opplyse om enn det de allerede vet, men jeg hadde forventet en beklagelse eller noe. Ville ikke dere tatt kontakt med dem barna deres hadde mobbet hvis dere fikk vite om noe mobbing? (Om det kan defineres som mobbing er jeg usikker på men veldig nær) Ønsker de ikke å snakke med oss er jo det greit nok, men jeg synes det er rart. HI Anonymous poster hash: 38c27...a6d
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Om min sønn hadde plaget noen over lengre tid, mobbing, hadde han pent selv måttet ordnet opp i det han har gjort. Jeg hadde tatt kontakt med familiene det gjaldt og snakket med dem, sammen med min gutt. Men selv og du og jeg ville gjort det, er det ikke alle andre som tenker slik. Anonymous poster hash: 996d7...7e6
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Siden du ikke har snakket med dem, så vet du jo ikke hva de vet. Det kan tenkes de ikke vet at dere barn har blitt plaget, eller at de har hørt at deres barn har blitt plaget også men ikke så mye siden de ikke har hørt noe fra dere... Anonymous poster hash: ca62b...be0
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Du burde vel ringe de? Nå gir du litt lite info, men det er ikke sikkert de vet hvem dere andre foreldre er, kanskje de ikke har nummeret ditt, kanskje de ikke fant det på gulesider. Mulig de ikke så det som nødvendig da denne moren som kontaktet dem mest antakelig ville fortelle dere ståa. Nå skulle de jo snakke med barna sine. Anonymous poster hash: 89563...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå