Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Venninnen min og jeg har nettopp blitt single begge to, hun fant seg en ny for ikke så lenge siden, og jeg forstår at det er nytt, spennende og deilig! Men i dag hadde vi avtalt at vi skulle spise sammen (fårikål ). Vi handlet i går, og hun sa vi kunne spise hos henne, enklest siden jeg har ett barn, hun har tre. Så ringer jeg henne kl 2 og spør når vi skal spise, om hun vil ha noe hjelp etc. "åå..har nettopp stått opp jeg, ble så sent i går, og sovnet hos xxx". Hun har store barn som klarer seg selv, så forstår jo at hun ville sove der..men så spør hun om ikke jeg bare kunne låst meg inn hos henne og begynt på maten, vi bor i samme blokk. Joda, det kunne jeg jo fint gjøre, men så ringer pappa og sier han kommer innom med gave til barnet mitt som har bursdag i morgen. Ringte å sa ifra at jeg ikke fikk ordnet maten enda, men gjorde kanskje ikke noe om det ble litt senere middag? Ringte nå, pappa har nettopp dratt, hun hadde sovnet igjen, og hadde enda ikke kommet seg hjemover! Da blir det jo veldig sein middag. Jeg har mest lyst til å si at vi kan spise det en annen dag i stedet..er sulten NÅ Forferdelig unødvendig innlegg, men jeg måtte bare få blåst ut et sted Anonymous poster hash: b3c71...a37
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Synes i grunnen veninnen din er litt "kål" som ikke holder sin del av avtalen deres. Anonymous poster hash: b2351...b18
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Så ring og si nettopp det da Anonymous poster hash: abb33...e09
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Snakket med henne nå, og vi tar det i morgen i stedet Problem løst, så nå lager jeg middag til meg og barnet mitt hjemme Anonymous poster hash: b3c71...a37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå