Gå til innhold

Savner det å føle meg bra!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som fattig student har jeg ikke råd til å kjøpe meg verken nye klær, hårkur, frisørtime, nye klær osv. Har gått med de samma klærne såppas leng at de er nuppete og slitt. Føles meg som en dass! Savner det å føle meg fresh, pen og ordnet.

:-(

Anonymous poster hash: b1688...4a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, men har faktisk funnet et par ok klær på fretex. 

Vet hva JEG skal ønske til jul i allefall: Gavekort :)

Anonymous poster hash: faed1...600
Skrevet

Samme her. Slitne klær, ikke vært hos frisøren på 8 år, alltid mangel på sminke eller hårprodukter.

Det er desverre slik. Vi får bite det i oss til økonomien bedrer seg med tidene. :)

Anonymous poster hash: 70d84...585
Skrevet

Ta alle klærene ut av skapet og legg dem på senga, og prøv å finne nye kombinasjoner. Kutt ut evnt. Latte og kjøpemat på skolen i ei uke og bruk pengene du sparer på dette til å kjøpe noe ny accessoir feks. Et nytt skjerf, belte eller hårfarge :-) tuppene på håret tar du selv med kjøkkensaksa, ved å lage to musehaler og stusse tuppene forsiktig :-) ellers er det beste tipset jeg har å tenke mer på hva du er fornøyd med. Eks. Hvis du syns rompa di er bra, så tegn et smilefjes på en post-it og heng den i speilet, så kan smilyen bety for deg at du skal fokusere på den flotte rompa di når du det deg i speilet :-) vet det høres rart ut, men jeg lover, gi det en mnd så føler du deg bedre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...