hønemor0408 Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 jeg har ikke plass på rommet til å ha sprinkelsengen ved siden av senga mi og jeg kjenner jeg kanskje vil ha hu ved siden av de første månedene i alle fall. men er det nødvendig? med tanke på amming så er det lettere å ha hu ved siden av meg så jeg slipper å stå opp kanskje...hmmm... noen erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Vi har kun sprinkelseng, men den står ved siden av senga mi. De første ukene sov vi i samme seng,orket ikke tanken på å ha han ett annet sted. Så, hvis du vil samsove er det kanskje ikke ett så stort behov for vugge, siden de vokser ut av den FORT! Anonymous poster hash: 2e19a...7ea
hønemor0408 Skrevet 15. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2013 det bare det at jeg ikke liker tanken på å samsove....redd for alt mulig! derfor tenkte jeg kanskje en vugge var tingen i stedet for å måtte reise meg opp å gå bort til senga for å sjekke hun og evt amme. ja så er det jo det...de vokser så fort ut av vugga! men samtidig så sover jeg jo bedre den stunden jeg har hun ved siden av meg kanskje? hmm....vanskelig dette så vinglepetter som jeg er
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Tror ikke det er anbefalt å ha en lav vugge ved siden av senga di, da det er fare for at deler av dyna di faller utenfor og legger seg over babyen (kvelningsfare) Må i såfal være en i samme høyde som sengen din. Anonymous poster hash: c9488...e4c
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Vi hadde begge deler fordi vi fikk vugge av besteforeldrene til mannen. Jeg hadde vugga på siden av senga vår og gikk over til sprinkelseng når de fikk eget rom, når jeg ikke ammet lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå