Gå til innhold

Andre i Trondheim og omegn med termin januar-april 2014?!

Anbefalte innlegg

Vet at vi er flere med termin i denne perioden så prøver meg på å samle oss i en tråd. Kanskje kan vi klare å få til et treff eller to før vi føder også. Og noen etter at babyene er kommet  :)

Jeg har termin 5.mars og har 2 store gutter fra før.

Fortsetter under...

Annonse

Så koselig at vi er flere, også regner jeg med at det kommer noen til etter vært. 

Hvordan er formen deres da damer?

Her er bekkenløsninga kommet for fult så jeg gjør det jeg klarer å prøver å høre etter når kroppen sier stopp, men det er ikke bare enkelt alle dager.

Vi har allerede en (hemmelig) gruppe for dem med termin i mars. Noen som er interessert?

Er det den gruppa for alle over alt i landet?

Kjenner jeg egentlig kunne tenkt meg ei gruppe for bare rundt her etter alle de rare tingene som har hendt spesielt det siste året.

Vi har allerede en (hemmelig) gruppe for dem med termin i mars. Noen som er interessert?

Er det den gruppa for alle over alt i landet?

Kjenner jeg egentlig kunne tenkt meg ei gruppe for bare rundt her etter alle de rare tingene som har hendt spesielt det siste året.

Ja, det var den gruppa jeg tenkte på.

Men det høres bra ut med en Trondheim-gruppe. :)

Da lager jeg en hemmelig gruppe på facebook også sender jeg alle dere som har skrevet i denne tråden en pm med navnet mitt sånn at dere kan legge meg til som venn så jeg får dere inn i gruppa. Og kjenner dere flere med termin i perioden så legg til de også  :)

Annonse

Da lager jeg en hemmelig gruppe på facebook også sender jeg alle dere som har skrevet i denne tråden en pm med navnet mitt sånn at dere kan legge meg til som venn så jeg får dere inn i gruppa. Og kjenner dere flere med termin i perioden så legg til de også  :)

Og om noen av dere lurer på hvem av de med navnet på facebook jeg er, så bor jeg på Tiller  ;)

Og om noen av dere lurer på hvem av de med navnet på facebook jeg er, så bor jeg på Tiller  ;)

hei! jeg har termin 26 desember 2013, kan jeg slenge meg på? vet jo aldri om han kommer i januar da;)

har ei datter på snart 3 fra før, er 32 år fra Byåsen/Ugla. hadde vært koslig å treffe flere vordende mødre:)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...