Gå til innhold

Det har gått alt for fort:(

tingeling<3

Anbefalte innlegg

Frøkna er 10 mnd i dag, og tiden har gått alt for fort synes jeg. Det er litt trist..:(når jeg ser på baby bilder/filmer og tenker tilbake på de første mnd...og nå skal hun snart begynne i bhg. Nå skjønner jeg hvorfor alle sa nyyyt tiden for det går alt for fort. Og de hadde rett!!hender at det kommer noen tårer. Flere som føler det sånn? Kjenner at jeg har veldig lyst på en til:) men vi har bestemt oss for å vente noen år før vi får nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Snuppa her er 11 mnd, og begynner i bhg i morra. Og det er nr to, så blir ikke mere baby her... Litt vedmodig at babytiden er over, men også litt godt å komme ut av bobla og i gang på jobb igjen... Heretter får jeg bare kose med lånte babyer;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna er 10 mnd i dag, og tiden har gått alt for fort synes jeg. Det er litt trist..:(når jeg ser på baby bilder/filmer og tenker tilbake på de første mnd...og nå skal hun snart begynne i bhg. Nå skjønner jeg hvorfor alle sa nyyyt tiden for det går alt for fort. Og de hadde rett!!hender at det kommer noen tårer. Flere som føler det sånn? Kjenner at jeg har veldig lyst på en til:) men vi har bestemt oss for å vente noen år før vi får nr 2.

Vel. Sitter her med nummer tre, som er fem uker. Og jeg gleder meg til hun blir 10 måneder! Jeg har aldri savnet babytiden med de to eldste og jeg syns det bare blir mer og mer moro med barn jo eldre de blir. Utfordringer av helt andre dimensjoner enn amming, gulping, bæsj og soving. Litt mer utfordrende:) Så du har masse å glede deg til!

Men vi er jo forskjellige, og noen er "baby-mennesker" mens andre ikke er det... Jeg får lyst til å sparke de som sier jeg skal nyte tiden nå hardt i leggen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er så enig med LilleElla og Høna08. Sitter her med baby nr 2 som har like lakenskrekk som nr 1 hadde. I dag var det 10 min soving kl 09 og 20 min dupp kl 15. Babyen er nå 4, 5 mnd og hver tilbakelagte måned er en seier! Går heldigvis tilbake i jobb om 2 uker, pappaen gleder seg masse til 9 mnd lang pappaperm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh...ja jeg må si at jeg er veldig glad for at hun er blitt større ;) Savner ikke den slitsomme tiden hvor hun måtte bæres og bysses hele tiden, ikke ville ligge i vogn ikke ville være i bæreselen og heller ikke ville være på fanget. enten pupp eller bæres rundt i huset.

Nå er hun 10 mnd og krabber overalt, er mer blid og lettere å takle selv om hun trasser og viser vilje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan jo legge til at jeg ikke nødvendigvis ikke har hatt så veldig vanskelige babyer. Bortsett fra de første par mnd med første, har det vært relativt enkelt. Men likevel sååå ensidig. Jeg blir nesten tullerusk av å gjøre akkurat det samme dag inn og dag ut. Mens min mann er sånn type som fint kan sitte i sofaen og bare se i veggen og virkelig like det. Men prøver å sette pris på de fine stundene, som et smil under ammingen, gode netter og hyggelige trilleturer. Er jo tross alt superheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det bare blir morsommere, spesielt fra rundt halvåret. Vi har en som nærmer seg 2, 5 år, og selv om det er slitsomt med trass - har det aldri vært mer artig. De første mnd er såpass slitsomme at jeg gleder meg til å få de overstått, mye heller trass enn mageondt og søvnmangel <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg kjempe godt Tingeling :) Den samme følelse hadde jeg også med vår første selv om han var krevende pga han sleit med KISS/ KIDD. Storkoste meg gjennom hele barseltida, og begynte å grue meg allerede til å begynne og jobbe igjen da det gjensto 2 mnd igjen av permisjonstida mi (vi valgte å ta 80% uttak). Nå er han forøvrig snart 3 år, og for litt over 1,5 mnd siden kom lillesøster til verden :) Denne gangen viser det seg at vi har fått en bedagelig unge som sover mye og rolig av seg, så jeg får utnytte dagene enda bedre. Og skal si deg at jeg stortrives som nybakt mamma igjen. Skal nytes denne tida i full drag siden det er vår siste. Vi skal ikke ha flere :)

Anonymous poster hash: aca93...dad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr. 2 vokser enda fortere... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sånn at jeg ikke koser meg nå som hun har blitt eldre...vi har det morsomt sammen. Men det er bare det at det har gått for fort synes jeg. Om 1,5 mnd skal jeg tilbake på jobb og hun i bhg. Hverdagen blir helt anerledes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...