Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Hvilke farger på tekstiler/annen interiør har dere til den fargen? Blir man veldig bundet eller har man stor valgfrihet? Anonymous poster hash: 0dd7e...7f3
Snuppa09 Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Jeg bruker mye brune og sortetoner til den. Har den i deler av stua sammen med en lys farge. På kjøkkenet har jeg den på veggene og hvitt kjøkkeninredning. Veldig fornøyd med fargen:)
anonymemammaen Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Hvitt er vakkert i kombinasjon med marrakesh.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Vurderer den på stua eller i gangen. Jeg syns man blir låst til farger. For min del er det bare beige, hvitt eller brunt som passer til. Anonymous poster hash: 7e745...ad2
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Vi har den på kjøkkenet og ene delen av stuen bruker mye hvitt, grått, sølv, dus gammelrosa, mintgrønn.. Varierer veldig! Type gammel antik. Nå har vi et flust av hjemmelagde møbler og småting i hus da, så vi varierer veldig ofte. Føler ikke fargen har begrenset oss der. Den er så lun og koselig på vinterstid! Anonymous poster hash: a5ce1...efe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå