Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Hvordan er det den menigheten fungerer? Grunnen til at jeg spør, er fordi at jeg ønsker og melde meg inn i Smiths Venner. Og da er det greit og høre hvordan den menigheten fungerer. Anonymous poster hash: 7ca45...20c
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Ja, det er det Anonymous poster hash: 947dd...e0a
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Spørs om du får så mye svar, de skal vel ikke bruke data? ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 kvinneundertrykkende, dobbeltmoralistisk, manne-enevelde, svært strenge regler for hvordan en skal leve, derfor har mange to liv - et i og et utenfor menigheten... Det er det jeg har sett og opplevd, aldri vært medlem pga dette. (Kjenner mange som er født inn i det, og det er ikke mye halleluja, det skal være sikkert!) Anonymous poster hash: 44b6d...4d1
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Vokste opp med naboer som hadde 12-13 barn og var aktive Smiths venner...huff, hadde alltid så vondt av disse barna. Ikke fikk de være med i bursdager, feire egne bursdager, være med på spesielle ting med klassen etc.. Syke folk! Anonymous poster hash: 0db43...078
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå