Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Nå fikk jeg lyst til å skryte om verdens beste mann! Han er rett å slett perfekt! (For meg) Han er verdens snilleste mann og pappa til datteren vår. Kanskje litt for snill? Har går ALDRI til jobb før han kysser oss å sier elsker dere, han ringer ofte på vei hjem å spør om jeg vil ha noe fra butiklen. Hvis jeg får lyst på noe midt på natta så drar han til bensinstasjonen å kjøper det! Han er enkel å leve med, han er absolutt ikke dumsnill, han er smart, godt likt av alle, morsom, godt hjerte og mye mer! Han rydder alltid uten at jeg trenger å si noe. Kjøper roser til meg, oppdrar barnet med masse kjærlighet, han er rettferdig, barnet er ikke bortkjemt, hun forguder pappaen sin. Han er rett å slett god! Han er arbeidsom og gjør alt for familien sin. Han er følsom, men samtidlig "bad boy" med tattoveringer og ring i øret. Jeg slet mye med depresjon i min ungdom pga av mishandling når jeg var liten, han stilte alltid opp for meg og var våken hele natten med meg når jeg bare gråt å gråt. Han var den beste vennen som stilte opp når jeg gjorde det slutt for eksen. Jeg hadde kjærlighetssorg og var trist hele tiden. Hvem skulle tro jeg skulle gifte meg med han noen år senere å få en vakker datter sammen? Elsker livet med han.. Det er han jeg vil bli gammel med. Deilig å ha dette skrevet, for jeg føler meg så utrolig heldig! Anonymous poster hash: 31aa0...7d0
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Du ER heldig :-) Anonymous poster hash: d3a6f...9e2
GeeGee Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Nå fikk jeg lyst til å skryte om verdens beste mann! Han er rett å slett perfekt! (For meg) Han er verdens snilleste mann og pappa til datteren vår. Kanskje litt for snill? Har går ALDRI til jobb før han kysser oss å sier elsker dere, han ringer ofte på vei hjem å spør om jeg vil ha noe fra butiklen. Hvis jeg får lyst på noe midt på natta så drar han til bensinstasjonen å kjøper det! Han er enkel å leve med, han er absolutt ikke dumsnill, han er smart, godt likt av alle, morsom, godt hjerte og mye mer! Han rydder alltid uten at jeg trenger å si noe. Kjøper roser til meg, oppdrar barnet med masse kjærlighet, han er rettferdig, barnet er ikke bortkjemt, hun forguder pappaen sin. Han er rett å slett god! Han er arbeidsom og gjør alt for familien sin. Han er følsom, men samtidlig "bad boy" med tattoveringer og ring i øret. Jeg slet mye med depresjon i min ungdom pga av mishandling når jeg var liten, han stilte alltid opp for meg og var våken hele natten med meg når jeg bare gråt å gråt. Han var den beste vennen som stilte opp når jeg gjorde det slutt for eksen. Jeg hadde kjærlighetssorg og var trist hele tiden. Hvem skulle tro jeg skulle gifte meg med han noen år senere å få en vakker datter sammen? Elsker livet med han.. Det er han jeg vil bli gammel med. Deilig å ha dette skrevet, for jeg føler meg så utrolig heldig!Anonymous poster hash: 31aa0...7d0 Så fantastisk, du er kjempeheldig! (Sikkert han også, altså ) Husk å si de til ham innimellom
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Så herlig ❤ Jeg er sikker på at dere fortjener hverandre Anonymous poster hash: 14f91...2b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå