Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Trodde jeg hadde IKM denne uken (tirsd), men kun en liten blødning kom, og ikke noe siden. (Ja; det var jeg som spurte om festeblødning i går). Testet igjen m BT på morgenen i dag og nå skimtes en øøøøøørlien svak rosa strek (de to forrige jeg tok tidligere i uken var helt negative). Er jeg gravid da eller? Det ville vel ikke kommet en ørliten svak strek hvis jeg ikke var det?? Må ha bommet på utregning av syklus tror jeg isåfall... Litt forvirret her nå? Anonymous poster hash: 07df6...ac6
Nettie+jentungen Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Kan hende du har hatt eggløsning senere enn vanlig. Av erfaring stoler jeg ikke på svake streker, jeg må ha ganske tydelig strek før jeg tror jeg er gravid men er jo fullt mulig du er gravid jeg ville testet igjen om noen dager
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Har god erfaring med billigtester og har testet tidlig og fått positiv begge gangene jeg har vært gravid:) Anonymous poster hash: 310db...75b
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Jeg har vært gravid når jeg har hatt svak sterk på billigtest. Anonymous poster hash: 81c84...c1e
Musemorbr / Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Billigtestene jeg brukte var mer følsom enn de dyre. Strek er strek, så du er nok gravid. Den eneste "faren" med billigtestene er at de ved tidlig testing kan fange opp en graviditet du ellers aldri ville ha visst om. Altså at du får mensen, men faktisk i et øyeblikk hadde et egg som såvidt var festet. Men om du har testet etter mensdagen er du nok gravid ja.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Billigtestene jeg brukte var mer følsom enn de dyre. Strek er strek, så du er nok gravid. Den eneste "faren" med billigtestene er at de ved tidlig testing kan fange opp en graviditet du ellers aldri ville ha visst om. Altså at du får mensen, men faktisk i et øyeblikk hadde et egg som såvidt var festet. Men om du har testet etter mensdagen er du nok gravid ja. Åååå, nå får jeg opp håpet!! Tester igjen i mrgn tidlig. Dersom den fortsatt er svak positiv går jeg på apoteket og kjøer en clearblue også Vi har forøvrig snakket sammen på "bli gravid forum sist pp", da du ble gravid Anonymous poster hash: 07df6...ac6
Musemorbr / Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Billigtestene jeg brukte var mer følsom enn de dyre. Strek er strek, så du er nok gravid. Den eneste "faren" med billigtestene er at de ved tidlig testing kan fange opp en graviditet du ellers aldri ville ha visst om. Altså at du får mensen, men faktisk i et øyeblikk hadde et egg som såvidt var festet. Men om du har testet etter mensdagen er du nok gravid ja.Åååå, nå får jeg opp håpet!! Tester igjen i mrgn tidlig. Dersom den fortsatt er svak positiv går jeg på apoteket og kjøer en clearblue også Vi har forøvrig snakket sammen på "bli gravid forum sist pp", da du ble gravid Anonymous poster hash: 07df6...ac6 Ååå kan ikke du sende meg pm så jeg får vite hvem du er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå