Gå til innhold

hvor tidlig merket dere at dere var gravide?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei .. Så spennende .. :-).. Jeg regner innsettingsdagen som dag null ... Jeg hadde det på følelsen under hele prossesen at det kom til å gå bra ....men det var på rugedag 7 at jeg tenkte at jeg var gravid på tross at jeg testet negativt på morgenen .. På rugedag 8 ble testen positiv etter tidsfristen og slikt fortsatte det til jeg testet positivt innen tidsfristen ... De første testene var fra billigtester.no ..

Så lykke til ..:-)... Hvor mange egg satt du inn ? Jeg satt inn 2 og begge festet seg ...

Annonse

Er vanskelig å unngå og tenke på symptomer :-) Men det var på rugedag 6-7 jeg begynte å tenke mer på det :-)... Jeg hadde innsett på en torsdag som deg ..jeg hadde et tøft uttak, og på torsdag kveld fikk jeg smerter igjen og var sengeliggende på fredag på dagen .. Og fra fredag kveld til søndag dag passet jeg en 1 åring og da ble det jo løft og slikt .. Så nei, kan ikke si at jeg var forsiktig nei !!! Eggene fester seg uavhengig av det, men for de som hat hatt uttak skal man egentlig ta det litt rolig grunnet at de har jo vært inne i buken og eggstokker med en nål :-)....men mente å lese at under en rugeperioden skal man ikke trene hardt og i intensivt ... Jeg gikk på jobb og slappet av på kvelden ...

Jeg har jo bare satt inn:) så ikke hatt noe vondt eller noe problemer:) jobber i barnehage så skal ha litt kontorjobbing nå disse to ukene:) skal ikke trene å sånt nei:) nå bruker jeg progynova,prednisolone,trombyl(acetyncalicylsyre) og Crinone :)

Annonse

Jeg hadde uttak på tirsdag og innsett på torsdag .. Så mine embryoer hadde blitt dyrket i 2 dager ... Noen steder dyrkes de i 5 dager før innsett og kalles da blastocyster .. :-)..

Hadde litt av hvert av symptomer... :-) men alt er så ulikt fra person til person... Noen har jo ikke symptomer i det hele tatt...

Det er mitt første optime forsøk ja... under det første forsøket ble det gjort noen feilmålinger så det ble ikke bra...:-)  

Men jeg stresset urovekkende lite denne gang... bare levde som normalt hele veien...:-)

Ja, håper det klaffer :-)  hvor gammel er du ? jeg er 36....

Ved første inseminering hadde jeg masse symptomer, men dessverre ikke gravid. Andre inseminering hadde jeg ikke noe symptomer og var helt sikker på at jeg ikke var gravid, men det viste seg at jo da jeg var gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...