Havet2013 Skrevet 15. september 2013 #1 Del Skrevet 15. september 2013 Hei Det regner ute, og jeg ser på Syden turer sommer 2014. Jeg har sett på Blue Village på Bahia Feliz og på Alcudia. Vi har tenkt å reise 2 uker i slutten av juli/begynnelsen av august. Jenten vår er da 17 mnd gammel, og jeg har og ei datter på 12 år som skal være med :-) . I tillegg til oss voksne :-) Jeg har ikke reist til verken Bahia Feliz eller Alcudia før. Er det noen som har innspill om den ene eller andre plassen? Hvorfor evt du synes den ene plassen var bedre enn den andre? Jeg tar gjerne imot alle innspill :-) På forhånd takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nichotine Skrevet 15. september 2013 #2 Del Skrevet 15. september 2013 Alcudia er veldig fint for barnefamilier. På den tiden dere reiser er det ganske stabilt vær og temperaturer på rundt 35 grader. Det er veldig fin strand der, fin sand som er god til å bygge i/ leke i. Det dumme er bølgene i sjøen som øker på utover dagen.Om du holder deg unna de store handlegatene, er det veldig rolig på kvelden. Klokken elleve/tolv er det kveld.Bahia Feliz har jeg ingen erfaring fra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queenmee Skrevet 16. september 2013 #3 Del Skrevet 16. september 2013 Bahia feliz ligger rett utenfor partyplassene, men alikevel sentralt nok til at dere kan reise inn for shopping/middager/opplevelser. Har aldri vært der med barn, men bodde på Gran Canaria en periode, og Bahia Feliz er gjerne dit småbarnsforeldre drar for å slippe unna fyllibg og fest i Playa del Inglès og Puerto Rico. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå