Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Tror Bettan at hun er Guds gave til menneskeheten? Makan til sjokka å bli for å være ute av et tv-program. Digga meg, hun er så selvgod og utgått. Anonymous poster hash: 1ebfb...3e4
Fertila Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Ja, hun er nok dessverre gått forbi `best før`merkingen. Hun ble virkelig sjokkert, komisk.
☆☆☆ Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Ho vart sjokkert, men tok seg inn att. Kva er problemet?
Fertila Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Det er vel virkelig ikke noe problem. Men det må være lov å synes det er komisk at noen blir såå sjokkert over å ryke ut, `JEG liksom??` Men ja, hun tok seg heldigvis inn igjen.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Jeg så ikke på, men det virket sist som om hun så for seg å vinne hele greia, minst komme til finalen. Kanskje bare en sånn innstilling mange har etter årevis i artistbransjen, hun har jo fått gjort utrolig mye i løpet av en lang karriere!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Ho vart sjokkert, men tok seg inn att. Kva er problemet? At egoet hennes er på str med USA. Det samme når hun var dommer på x-faktor og en ungjente sang Gabriellas song. En sang Bettan har sunget mye. Folk stod i salen og de andre to dommerne lovpriste jenta. Bettan bare ristet på hodet og insisterte på at det var ikke SLIK den skulle synges. Mulig du synes det er greit men jeg synes det er fryktelig usjarmerende når folk er så selvgode. Anonymous poster hash: b4a63...129
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå