Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Har tenkt å pusse opp soverommet, male veggene og legge nytt gulv. Litt i tvil om farge - rommet er ganske stort, og dessverre er det brystpanel på to av veggene (ja, I know, men det får vare være sånn, blir bare maling nå i første omgang) i tillegg er en av veggene hel panel og en vegg kun malt strie. Jeg har bestemt meg for en mørk lillafarge, enten mørk aubergine eller mørk støvlilla på strien, men trenger en annen farge til panelen. Synes vanlig hvit blir litt hardt mot lillafargen kanskje...? Noen tips?! Anonymous poster hash: 8d439...c06
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Grått er veldig fint sammen med lilla. En litt kald lysegrå farge for eksempel. Anonymous poster hash: 225bf...fec
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Jeg ville nok valgt ganske like farger. Hvis ikke tror jeg brystpanelet blir veldig fremhevet, og det er kanskje ikke ønskelig? Ville også valgt lyse farger (hvitnyanser), og heller hatt ulik glansgrad. Tror det fort kan bli litt nittitalls-feeling med store fargekontraster her Anonymous poster hash: 8b562...281
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Jeg malte rommet mitt en mørk brun/svart vegg (sort pepper) og de tre andre i en "skitten" grå/mur grå farge. Har mye lys inn på rommet så det ble ikke for mørkt. Ble veldig fornøyd med valget jeg da Så hvis du har lyst rom ville jeg unngått å male de andre veggene helt hvite.. Anonymous poster hash: d66e3...09a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå