Gå til innhold

Guttemage eller jentemage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke ultralyd før nesteuke og er 19uker påvei idag. Hva ligner det mest på, guttemage eller jentemage?

1231152_442085799243388_1838853187_n.jpg

Anonymous poster hash: b094a...447

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er guttemage eller jentemage aner jeg ikke, men veldig fin gravidmage uansett  :)

Skrevet

Lettere å se når du står med magen framover, men jeg syns det ser ut som guttemage:) Men, det er jo ikke sånn at det alltid stemmer:) på meg har det stemt da :)

Anonymous poster hash: 1be51...8ad

Skrevet

Jeg syns også guttelaget, men jeg toårig vel sånne teorier er mest tull : ) men gøy å gjette da !

Skrevet

Jeg tror det er en gutt.. men viss vi hadde sett magen rett fremmenfra er det lettere å se:-D man får på dn måte som oftest mer brei mage med jenter.. det finnes dog noen unntak! Enkelte kan ha guttemage å få jente.. sjeldent jeg har sett jentemager bli gutter. .:-)

Skrevet

venter gutt og den likner litt men samtidig er min lengre ned på en måte.. Men det kan ha sammenheng med at min allerede i uke 29 har lagt seg med hodet godt ned. 

jeg tror jeg tipper jente ;) 

Anonymous poster hash: c81fa...0cc
Skrevet

Det der r sikkert en jente ja:-) den er rundere og lengre nede:-) blir spennende å se:-) blir den mer som ett hoppe brett mot toppen er det somoftes gutt:-)

Skrevet

hva ble det? :)

Skrevet

heheh Yess da tippet jeg mest sannsynlig riktig ;) 

Gratulerer!

Hilsen meg som var først til å tippe jente :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...