Gå til innhold

Blir mannen deres sur hvis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...dere ikke ler av de samme gamle teite koffertvitsene de kommer med daglig? Jeg er drittlei!! Det er bare ikke min humor i det hele tatt! Og han blir sur hvis jeg ikke ler så tårene triller... Påstår jeg ikke eiger humor, men man kan vel ha forskjellig humor vel???

Jeg: Skal vi ha laks til middag?

Han: du kan få laksen min. Høhøhøhø!

Jeg: har du tatt opp brød?

Han: du kan få brødet mitt! Høhøhøhøhø!

Jeg: kan ta inn godteposen min?

Han: du kan få godteposen min! Høøøhøhøhøhø!

Jeg: kan du vaske over gulvet?

Han: jeg vil heller feie.. Over deg.. Høhøhøhøhø!!!

Jeg: idag har vi pølse til middag!

Han: vil du ikke heller ha pølsa mi i kveld?

Gaaaaad!!!!

Sikkert noen som ler og syns dette er grusomt moro! Prøv å bo med ham ei uke, så får du høre rundt en million sånne "morsomheter"

Anonymous poster hash: 7360c...36f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med pølser og sånn gjør min også, men jeg bryr meg ikke. Han vet jeg bare synes han er teit og blir absolutt ikke sur

Skrevet

Jeg synes ikke det er morsomt i det hele tatt, og det hadde jeg sagt i fra!

Anonymous poster hash: 0d1ce...0c2

Skrevet

Det hender min kommer med noe slikt, men jeg kaster meg ikke ned i krampelatter, nei.

Skrevet

Virkelig ikke min type humor. Mannen min har aldri dratt sånne koffertvitser, heldigvis..

Anonymous poster hash: f95a1...15f

Skrevet

Han kan bli snurt, fordi han mener det seriøst. "..du kan få pølsa mi". Også svarer jeg ikke eller sier nei, så tolker han det som at det ikke blir noe på han en stund..

Anonymous poster hash: 95dde...4d4

Skrevet

Nei, han blir ikke sur hvis jeg ikke ler. Da bruker han stort sett å svare "Nå skal du le. Der var jeg morsom". Bare humoristisk ment fra hans sie. Så da gir jeg en skikkelig overdreven høylytt latter tilbake. ^_^

Skrevet

Min blir ikke sur da, for han vet jeg syns det er teit. Er nok derfor har han sier det og.

Skrevet

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: FOR EN TYPE!! Gi han en klask i tryne!!!

Anonymous poster hash: cebe2...d53
Skrevet

Å hjelpes! Sånne vitser er jo gørrkjedelige. All sympati fra meg for at du må høre på dette dagen lang. 

Anonymous poster hash: 690c5...d18
Skrevet

Slike utsagn kan komme fra mannen, men som regel kun hvis situasjonen tilsier at vi begge er i dét hjørnet. Og da kan jeg fint komme med en tørr latter.

Hvis jeg måtte høre på der hver dag og det var forventet at jeg skulle legge meg ned og le meg i hjel, da hadde jeg protestert for lengst.

Skrevet

Ja dette hører jeg stort sett hver dag her og. Men han blir ikke sur da. Noen ganger ler jeg, andre ganger blir jeg oppgitt. Han vet nok at jeg blir lei dem, men han klarer bare ikke la være. Samme med det sa brura vitser. :P

Skrevet

Jeg sier bare "du er en pølse" eller lignende tilbake med et lurt smil så tar han det godt ;) 

Anonymous poster hash: 3068b...028
Skrevet

Det hender her og, han blir absolutt ikke sur om jeg ikke ler. Han koser seg heller med at han selv synes han er rasende festlig.

Anonymous poster hash: ffb87...ad3

Skrevet

Mannen min har heldigvis ikke så dårlig humor.

Han hadde uansett ikke blitt sur hvis jeg ikke lo av sånt. Han skjønner godt at jeg ikke liker fjortishumor.

Anonymous poster hash: 8f064...6bf

Skrevet

Mannen min blir sjelden sur. Iallefall for sånne småting! Han ler seg heller fillete når jeg sender ham onde/oppgitte blikk. Kanskje derfor han prøver seg med dårlige vitser så ofte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...