Gå til innhold

Dere med baby på eget rom, og babycall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du hører babyen ynke seg/gråte, går du rett inn til babyen? Eller avventer du?

Sovner babyen igjen uten at du går inn?

Leser at babyer ofte gråter litt i søvne, og lurer på om jeg går inn til han for kjapt... går inn med en gang jeg hører lyd :P

Anonymous poster hash: d2527...b64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte å avvente litt da han var baby og det gjør jeg fremdeles. Stort sett roa han seg etter noen små suttrelyder selv uten innblanding. Ble ble det mer tydelig at han var våken og noe plagde han så gikk jeg så klart inn

Anonymous poster hash: ab234...6a3
Skrevet

Vi hørte det litt an. Nå som hun er to år ligger vi å venter så lenge som mulig før vi går inn for å få sove mer :P

Skrevet

Tipper det er ditt første barn :P

Konstruktivt svar.....

Til HI: Jeg avventet litt og jeg lærte meg fort å høre forskjellen på gråt / surk i søvne og når hun var våken og ville meg noe

Anonymous poster hash: 2b077...b02

Skrevet

Avventer. Alle mennesker har våkenperioder, og selv om de lager lyd under disse periodene, er det ikke sikkert de er helt våkne, og ofte vil de sovne av seg selv. 

Anonymous poster hash: 751d1...f91
Skrevet

Litt "knirking" får han gjerne holde på med, men jeg hører forskjell på et og annen "søvne-hyl" og ekte gråt. Når jeg hører at han er våken og gråter så går jeg inn med en gang.

Skrevet

Jepp :P

Skrevet

Konstruktivt svar.....

Til HI: Jeg avventet litt og jeg lærte meg fort å høre forskjellen på gråt / surk i søvne og når hun var våken og ville meg noe

surpomp.

Må da være lov å si at det er hysterisk å styrte inn på rommet bare barnet lager en

lyd.

Skrevet

Ok :) da er det skjerpings på meg heretter :P

Skrevet

Konstruktivt svar.....

surpomp.

Må da være lov å si at det er hysterisk å styrte inn på rommet bare barnet lager en

lyd.

Ja, i din "utlærte" verden er det sikkert det. Hvordan føles det å kunne alt?

Anonymous poster hash: a3516...dbf

Skrevet

Konstruktivt svar.....

surpomp.

lyd.

Herregud da!

Har ikke sagt at jeg kan alt!

Men det ER hysterisk å løpe inn for hver minste lyd.

Jeg gikk kun inn visst han skreik,

Skrevet

Konstruktivt svar.....

surpomp.

lyd.

Herregud da!

Hi her. Jeg tok kommentaren din med et smil, skjønte lenge før det ble sagt at jeg er litt vel hysterisk (ivrig høres mer positivt ut, hehe). Dessuten hadde du en liten smiley bak kommentaren din, så den kunne ikke tolkes negativt :)

Skrevet

Hvis rommet er i nærheten, så ville jeg skrudd av baby callen, sånn at du ikke hører småknirk som du uansett ikke trenger å gå inn for. Jeg får i hvert fall følelsen av at det haster mer når lyden kommer gjennom callen. Liker heller ikke å utsette barnet for stråling hele natten.

Anonymous poster hash: 2bc07...413

Skrevet

Konstruktivt svar.....

surpomp.

lyd.

Herregud da!

Hi her. Jeg tok kommentaren din med et smil, skjønte lenge før det ble sagt at jeg er litt vel hysterisk (ivrig høres mer positivt ut, hehe). Dessuten hadde du en liten smiley bak kommentaren din, så den kunne ikke tolkes negativt :)

Det er bra,for det var jo ikke frekt ment :)

Skrevet

Vi har babycall med kamera, så tok/tar alltid en titt på den når jeg hørte lyd, da var det lett å se om lyden var/er et søvnknirk eller at vi måtte/må inn :) Første fikk knapt nok laget lyd før jeg sto ved senga, mens hun nr 3 venter jeg så lenge som mulig :P

Skrevet

Babycall med kamera er et must. Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer seg uten. Da ser du straks om du må gå inn, eller kan avvente litt.

Anonymous poster hash: d6fdf...82d

Skrevet

Babycall med kamera er et must. Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer seg uten. Da ser du straks om du må gå inn, eller kan avvente litt. Anonymous poster hash: d6fdf...82d

Signerer denne!

Skrevet

Pappaen er hysterisk så jeg må løpe på førsste knirk. Nå har vi en treåring som fremdeles våkner hver natt.

Anonymous poster hash: 88326...4c8

Skrevet

Pappaen er hysterisk så jeg må løpe på førsste knirk. Nå har vi en treåring som fremdeles våkner hver natt.

Anonymous poster hash: 88326...4c8

Kvifor er det du som står opp når det er han som er hysterisk?
Skrevet

Babycall med kamera er et must. Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer seg uten. Da ser du straks om du må gå inn, eller kan avvente litt.

Anonymous poster hash: d6fdf...82d

Er det ikke som regel veldig mye stråling fra baby call med kamera? Jeg ville ikke utsatt barnet mitt for stråling mange timer hver natt.

Anonymous poster hash: 2bc07...413

Skrevet

Da barna var så store at de ble flyttet til eget rom skulle det mer enn et knirk til for å at jeg våknet. Alle sover med dørene åpne, så babycall er ikke nødvendig. Har aldri brukt babycall på natta, stoler ikke helt på det. Har opplevd at sønnen min hadde kommet seg over kanten på senga og var ute og vandret, og alt jeg hørte var litt spraking i babycallen før det ble stille (dette var om kvelden og vi var utendørs).

Skrevet

Vi har skjerm så da ser vi jo om vi trenger å gå inn eller ikke. Hender jo han ynker seg i søvne og da våkner han jo hvis jeg begynner å gå inn der og styre.

Anonymous poster hash: 8ba4e...4a9
Skrevet

Nei herregud. Jeg bruker da ikke babycall inne. Vil de noe, får de rope/skrike så jeg hører det inn på soverommet/opp på stua. Det er ikke meningen at man skal reagere på hver minste lyd.

Anonymous poster hash: 365c0...4f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...