Gå til innhold

Kunne du ha kjøpt pent brukt Parajumpers- eller Woolrich-jakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bli kvitt dem. Men er det noen som kjøper brukte vinterjakker, eller er det bortkastet å annonsere på Finn?

Anonymous poster hash: 8a5ed...ec8

Fortsetter under...

Skrevet

Helt bortkastet, de er sååå yesterday. Sorry. Gi dem til nærmeste loppemarked.

Anonymous poster hash: 1fcf3...740

Skrevet

Jeg har kjøpt klær til både sønnen min og til meg selv fra annonser finn.no ,så finst nok håp.

Ikke alle har råd til å kjøpe dyre vinterjakker uten å kjøpe det brukt.

Skrevet

Nei. Men det er fordi jeg ikke kjenner til de merkene. Har kjøpt brukt på finn så det er ikke derfor. Ser andre legger det ut så du blir nok kvitt dem om prisen er god :)

Skrevet

Siden dette er jakker som er svinedyre i utgangspunktet får du sikkert solgt dem brukt hvis prisen er bra og hvis du selv har kvittering på dem og er 100 % sikker på at de er originale. Finnes mye kopier av dem der ute....

Skrevet

Men fins det virkelig noen som vil kjøpe trash?

Anonymous poster hash: 1fcf3...740

Annonse

Skrevet

Så om jakken er brukt litt så en den trash??

Da sier det litt om deg..

Skrevet

Gikk på Finn nå og ser at det ligger en del av dem ute. Sikkert noen som vil kjøpe hvis prisen er riktig.. Er jo gode og varme jakker. Kvitteringene er over alle hauger (ups!), men er kjøpt på Tatler og Høyer, så vet at de er ekte.

Skrevet

Jeg har solgt både Canada goose og parajumpers på finn og fikk god pris for de begge , men de var veldig veldig pent brukt ;)

Skrevet

lurer også på str og pris på jakken.

Anonymous poster hash: e0800...882
Skrevet

Kunne gjerne tenkt meg en parajumpers. Farge, str og pris?

Anonymous poster hash: 2278d...2b7

Skrevet

Oi! Har ikke vært inne på en stund; derfor sent svar.

Parajumpers-jakken er den som heter Long Bear, med pels innvendig i hele hetten. Fargen er lys army-grønn. Str M. Kjøpt i 2010. Pent brukt, ingen flekker eller skader. Selges for 4000.

Woolrich-jakken er sort med pels på hetten, innsvingt modell og rekker meg til midt på låret. Str L (er mere som M, liten i str). Kjøpt i 2012, selges for 4000. Ingen flekker eller skader, nesten ikke brukt.

HI

Annonse

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke.

Anonymous poster hash: 2159c...2a8
Skrevet

Spørs om du får så mye som du ønsker. Ser at hvertfall parajumpern er på salg. 4000 kr er vel litt mye for ei brukt jakke som er 3 år gammel og i utgangspkt koster 6000?

Anonymous poster hash: 00f62...d1a

Skrevet

Jeg kunne fint kjøpt god deilig vinterjakke på finn, men ikke med pels :P

Skrevet

Ville aldri i livet kjøpt Parajumper pga pels politikken deres. Usj..

Skrevet

Jeg solgte to parajumpere på finn i fjor, gikk unna med en gang til halv pris

Skrevet

Oi! Har ikke vært inne på en stund; derfor sent svar.

Parajumpers-jakken er den som heter Long Bear, med pels innvendig i hele hetten. Fargen er lys army-grønn. Str M. Kjøpt i 2010. Pent brukt, ingen flekker eller skader. Selges for 4000.

Woolrich-jakken er sort med pels på hetten, innsvingt modell og rekker meg til midt på låret. Str L (er mere som M, liten i str). Kjøpt i 2012, selges for 4000. Ingen flekker eller skader, nesten ikke brukt.

HI

4000 for en brukt, 3 år gammel jakke? Jaja, lykke til med det....

Anonymous poster hash: 7b43b...e61

Skrevet

Ja, det er kanskje mye?

Så bare at det er vanlig pris på finn.

Parajumpers-jakken hadde ny pris 7500 i sin tid -er den dyreste modellen- men den selges kanskje billigere ny nå?

Begge jakkene er nesten ikke brukt og fremstår som nye.

Jeg tar mine sjanser og legger dem ut for salg, jeg. Verste som kan skje er jo at ingen vil ha dem! :-)

God søndag!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...