Gå til innhold

Å si fra seg barna..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte nettopp om en far som har sagt fra seg retten til egen barn. Han er nå i ferd med å kjøpe leilighet med ny dame som har to egne barn.

Jeg sitter her helt måløs og kan ikke fatte at noen kan ønske å si fra seg retten til egne barn og hva slags mor vil være sammen med en slik mann?

Er det bare jeg som synes at dette er helt hårreisende??

Anonymous poster hash: c92d0...932
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I norge? Man kan vel ikke bare sånn helt uten videre si i fra seg retten på barnet sitt?

Anonymous poster hash: 7d3d5...4f1
Skrevet

Min far gjorde det og jeg er glad til. Jeg er glad jeg ble adoptert av en pappa som ville ha meg, som elsket meg og som tok vare på meg.

Anonymous poster hash: bfc7a...539
Skrevet

Ja her i Norge.

Skrevet

Så det er bare å si i fra seg retten på barna liksom? Hva med barnebidrag og slike ting? Det går jo ikke an. Staten lar jo ikke det skje...eller? Hvor gamle er barnet? Og hva slags forhold har far og barn hatt? 

Skrevet

Så det er bare å si i fra seg retten på barna liksom? Hva med barnebidrag og slike ting? Det går jo ikke an. Staten lar jo ikke det skje...eller? Hvor gamle er barnet? Og hva slags forhold har far og barn hatt? 

Man kan si fra seg foreldreretten, men så lenge barnet ikke blir adoptert bort til en annen mann så er far fortsatt far med krav på samvær og plikt til å betale.

Anonymous poster hash: bfc7a...539

Skrevet

Aner ikke hvordan det fungerer, barnebidrag osv. Er snakk om to jenter, litt usikker i forhold til alder, men vil tro et sted mellom 5 og 12. Har kun hørt om dem.

De bodde med mor og far helt til far tok mor i utroskap. Nå er faren i et nytt forhold med ei som har to barn på 10 og 11 år. Forholdet tok slutt for ca 1 år siden.

Skrevet

For en idiot som straffer barna for mors utroskap.

Jeg har sagt det før, og sier det igjen- det mest usexy jeg vet er menn som ikke bryr seg om sine barn. Så en sånn fyr ville jeg ikke tatt i med ildtang engang.

Skrevet

Han straffer barna med å si fra seg barna, for ingen kan tvinges til samvær men han slipper ikke unna bidraget.

Anonymous poster hash: a11f4...94e

Skrevet

Jeg vet om en som gjerne vil ha dattera si men ikke får det . Mora til ungen er klikke i hodet, de flyttet fra hverandre når ungen var baby pga at visse årsaker. Men saken er den at Moren nekter og snakke med BF og han får ikke se dattera si mere en 1 time i uka. BF har like rettigheter som moren men hun nekter. Ungen har slått BF men ikke med vilje og da snakket BF til dattera si og tok tak i armen hennes, vel. Dette har utløst til at BF ikke får se dattera si mere. Han har ikke penger til advokat, men har snakket med fri advokat flere ganger.

Men Mora er ikke villig til å samarbeide. Han betaler bidrag - han har sett dattera en time vær uke i 5år pga denne megga. !! Hun har kusiner hun ikke vet om og besteforeldre hun ikke kjenner, dette er så jævelig.

Hvorfor skal det være slik at man må ha hundretusen vis av penger for og få hjelp???

Anonymous poster hash: 977c5...aaf
Skrevet

Om det bare er du som synes det er hårreisende........?

Skrevet

Viste ikke at man kunne være så hard og sette bort det kjæreste man hadde, og bare snu ryggen til og dra. Da viser det seg at man gjør alt for kona - eller at han gjør det pga at ungene ikke fungerer sammen og velger dama fremfor sine egne barn. Helt sykt !!!

Synest også det som anonym har skrevet kl 08:06 også er hårreisende. viste ikke at det fant så mange onde mennesker.

Skrevet

Jeg vet om en som gjerne vil ha dattera si men ikke får det . Mora til ungen er klikke i hodet, de flyttet fra hverandre når ungen var baby pga at visse årsaker. Men saken er den at Moren nekter og snakke med BF og han får ikke se dattera si mere en 1 time i uka. BF har like rettigheter som moren men hun nekter. Ungen har slått BF men ikke med vilje og da snakket BF til dattera si og tok tak i armen hennes, vel. Dette har utløst til at BF ikke får se dattera si mere. Han har ikke penger til advokat, men har snakket med fri advokat flere ganger.Men Mora er ikke villig til å samarbeide. Han betaler bidrag - han har sett dattera en time vær uke i 5år pga denne megga. !! Hun har kusiner hun ikke vet om og besteforeldre hun ikke kjenner, dette er så jævelig. Hvorfor skal det være slik at man må ha hundretusen vis av penger for og få hjelp??? Anonymous poster hash: 977c5...aaf

Hva har denne historien i denne tråden å gjøre?

Anonymous poster hash: caff4...32b

Skrevet

Jeg vet om en som gjerne vil ha dattera si men ikke får det . Mora til ungen er klikke i hodet, de flyttet fra hverandre når ungen var baby pga at visse årsaker. Men saken er den at Moren nekter og snakke med BF og han får ikke se dattera si mere en 1 time i uka. BF har like rettigheter som moren men hun nekter. Ungen har slått BF men ikke med vilje og da snakket BF til dattera si og tok tak i armen hennes, vel. Dette har utløst til at BF ikke får se dattera si mere. Han har ikke penger til advokat, men har snakket med fri advokat flere ganger.Men Mora er ikke villig til å samarbeide. Han betaler bidrag - han har sett dattera en time vær uke i 5år pga denne megga. !! Hun har kusiner hun ikke vet om og besteforeldre hun ikke kjenner, dette er så jævelig. Hvorfor skal det være slik at man må ha hundretusen vis av penger for og få hjelp??? Anonymous poster hash: 977c5...aaf

Hva har denne historien i denne tråden å gjøre?

Anonymous poster hash: caff4...32b

Det er alltid noen som kjenner noen som kjenner noen som har noen i familien som de kjennner og som de bare må dele ved enhver tenkelig mulige anledning. Det er sånne som gjør det vanskelig å holde en samtale omkring ett tema i lunsjpauser og på fester...

Anonymous poster hash: ff2aa...46e

Skrevet

Viste ikke at man kunne være så hard og sette bort det kjæreste man hadde, og bare snu ryggen til og dra. Da viser det seg at man gjør alt for kona - eller at han gjør det pga at ungene ikke fungerer sammen og velger dama fremfor sine egne barn. Helt sykt !!!

Synest også det som anonym har skrevet kl 08:06 også er hårreisende. viste ikke at det fant så mange onde mennesker.

Ikke onde, men mentalt ustabile og usikre mennesker som:

• a.) er vokst opp under forhold som gir et svært forvirret verdigrunnlag.
  • b.) bruker rusmidler og har mistet bakkekontakten.
  • c.) er blitt svært såret og har en personlighetforstyrrelse som skaper nærmest psykotisk bitterhet. Osv. osv. osv.

Ikke ondskap...

Anonymous poster hash: ff2aa...46e

Skrevet

Kan jo være at barna på 5 og 12 har vist seg i å ikke være hans siden han har tatt moren deres i utroskap.

Anonymous poster hash: ddee2...3ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...