Gå til innhold

Faen for en dørmatte jeg er...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden hadde jeg en venninne som var ganske kontrollerende. Hun behandlet blant annet samboeren ganske dårlig, i mine og andres øyne. Likevel syntes jeg hun var ganske trivelig, og syntes vi hadde det morsomt sammen. Så lenge jeg danset etter hennes pipe, vel og merke, såpass skjønte jeg. Men det gjorde meg ikke så mye, jeg følte aldri at jeg gjorde noe jeg ikke ville, og så lenge jeg så hvordan hun var, følte jeg at jeg hadde kontroll likevel. Jeg følte meg ikke brukt mener jeg.

Dette er en dame som har noen nære venninner, som hun med jevne mellomrom bytter ut, sannsynligvis når hun ikke får det som hun vil med dem lengre tenker jeg.

I alle fall, vi hadde en felles venninne som gikk bak ryggen på meg på groveste vis. Fabrikkerte historier om meg. Og denne damen jeg har snakket om, stilte seg på hennes side...trodde på de gale historiene hennes. Da ble jeg så skuffet av henne at jeg bare trakk meg unna henne. Har ikke snakket med henne siden, og det har ikke vært et savn heller.

Så etter en tid så jeg at hun hadde slettet meg som venn på facebook. Jaja, tenkte jeg. Dette er to-tre år siden. I dag har hun plutselig lagt meg til som venn igjen. Og jeg, min idiot, aksepterer med en gang. Haha.

Jeg ble bare så nysgjerrig på livet hennes nå, men nå føler jeg meg bare skamfull og teit.

Anonymous poster hash: 8730f...862

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ditt valg :)

Anonymous poster hash: 8e318...5a8
Skrevet

Du kan jo bare slette henne igjen, da, etter at du har sett hvordan det ser ut på facebook'en hennes. Så er du ikke dørmatte likevel, bare en nysgjerrig eksvenninne. :-)

Skrevet

Ja, men da ville jeg følt meg frekk...jeg ble bare nysgjerrig :P

Anonymous poster hash: 8730f...862

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...