Gå til innhold

Festeblødning. Når skjer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM tirsdag denne uken og blødde litt. Normalt spottblør jeg litt dagen(e) før mens kommer, så regnet derfor med at håpet var ute for denne mnd. Men; har ikke blødd siden! Kan jeg være gravid likevel?? Tok to BT før IKM og de var begge negative, men kanskje testet jeg for tidlig?? Shit, får jo opp håpet nå som jeg begynner å tenke på det. Må teste igjen i mrgn tidlig!!

Noen som vet når det er vanlig å ha festeblødning? Kan det ha vært det som skjedde?

Anonymous poster hash: 97499...536

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde festeblødning 5 dager etter eggløsning, 9 dager før mensen skulle ha kommet. Men, de sier at egget fester seg alt fra 2-10 dager etter eggløsning. Så, den dagen det fester seg, får man festeblødning (men, ikke alle får festeblødning altså!)

Anonymous poster hash: cd2e0...147
Skrevet

Jeg hadde festeblødning 5 dager etter eggløsning, 9 dager før mensen skulle ha kommet. Men, de sier at egget fester seg alt fra 2-10 dager etter eggløsning. Så, den dagen det fester seg, får man festeblødning (men, ikke alle får festeblødning altså!) Anonymous poster hash: cd2e0...147

Hmmmm, hvis det du sier stemmer har jeg enten regnet feil ift syklusen, eller så er jeg ikke gravid og resten av mensen dukker opp snart.....

Blir ny test i mrgn, det er helt sikkert! Nå får jeg vel ikke sove for jeg er så spent :rolleyes:

Anonymous poster hash: 97499...536

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...