Gå til innhold

Hvorfor er det bare vi som inviterer med andres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan være mange årsaker til dette... vi har fire små, fra 6 år og nedover. Dagene er fullpakket, og i tillegg bor vi trangt til å være så mange. Det er ikke rom i vår hverdag til å ha besøk av andre barn så ofte. Visste ikke at det var slik at man måtte utjevne og telle hvor mange ganger man er her og der... Trodde man gjorde det for at barna skulle ha det fint!

Anonymous poster hash: 87b68...714

Klart man gjør det for at ungene skal ha det fint, men jeg syns de skal ha det fint annen hver gang hos oss og den andre.

Må vi invitere to ganger på rad og enda ikke får invitasjon tilbake venter jeg til vi får det. Nå sist ville en av disse ungen igjen hjem til oss og da sa jeg at jeg syns det var hennes tur til å invitere .... og at hun fikk spørre foreldrene sine. To dager etter kom invitasjonen.

Andre ganger kommer den ikke og da kutter vi bare ut.

Ungene har nok av andre venner å be som ber tilbake.

Unger i gata får komme og gå som de vil. De kan vi bare sende hjem når det ikke passer og samme andre veien.

Anonymous poster hash: a085d...ce4

Er det ikke litt dårlig gjort å kutte ut barnas venner pga foreldrene?

Anonymous poster hash: 68033...c74

De blir ikke kuttet ut.

De får leke sammen i bhg og i skolen, men vi tar de ikke med hjem.

Når de blir større og kan komme selv får de det ( kun med eldste så langt) men da kan vi også sende de hjem når vi vil og må ikke beholde de til 19.00 og foreldrene henter.

Har heldigvis ikke opplevd så mange av disse foreldrene.

Jeg har kronisk sykdom selv så det passer ikke at kun vi skal stille opp for ungene til andre.

Anonymous poster hash: a085d...ce4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart at det må gå litt begge veier, eller så føler dere jo utnyttet.

Men det kan være mange årsaker til dette, manglende overskudd hos foreldre, sykdom. Kanskje ting som ikke snakkes om.

Kan og være at barna trives godt hos dere og gjerne vil tilbake.

Når det er sagt så mener jeg at en invitasjon bør følges opp andre veien, det er vanlig høflighet.

Anonymous poster hash: 688a0...fd8
Skrevet

Synes det er hyggeligst at de er her her jeg, men foreldrene får hente og levere selv da.

Anonymous poster hash: 8c0e9...f72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...