Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #1 Del Skrevet 14. september 2013 I uke 31 fikk jeg mye nedpress, enorm tissetrang og kynnere, det varte nesten en uke men ble borte dagen før jeg hadde kontroll hos jordmor i uke 32. Hun bekreftet at hodet ikke var festet. Etter det har jeg hatt nedpress og kynnere hver dag men ikke konstant. Tissetrangen avtok og. I begynnelsen av denne uken, er 34+5 i dag, følte jeg at babyen sank litt men det er ikke synlig. Men jeg har et veldig kort liv så magen er ikke lang uansett, og babymagen står veldig ut. Jeg kjenner at bevegelsene med beina hans er litt lavere men han har ikke snudd seg, han har ligget med hodet nede lenge. Han ligger ikke lenger å presser bena og rumpa helt øverst noe han har gjort lenge. Jeg fikk bekkenløsningssmerter i uke 8 og smertene var bare bak frem til uke 32, da ble de bare foran og kun i symfysen og rundt der. Nå de siste dagene er disse smertene redusert, men jeg har fått andre smerter. En slags ømhet men også en slags svie-kiling når han beveger på noe helt nederst, det kjennes ikke ut som at det er hendene han bever på da. I tillegg økt tissetrang igjen. Kan hodet ha festet seg trur dere? Jeg kommer ikke til å satse på det til jeg har vært på kontroll i uke 36 og fått det bekreftet el avkreftet. For om man ikke vet og vannet går så må man legge seg ned om hodet ikke er festet for å unngå at navlestrengen surrer seg rundt halsen til babyen. Så jeg tar ingen sjanser om vannet går før jeg vet sikkert at hodet er festet. Men er veldig nysgjerrig selv om ingen av dere vet Anonymous poster hash: a7964...5d6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144080802-kan-hodet-ha-festet-seg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Underveis --> Skrevet 14. september 2013 #2 Del Skrevet 14. september 2013 Er nå 3. gangs og ingen har festet seg. Vannet gikk med forrige og jeg har aldri fått beskjed om å legge meg ned. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144080802-kan-hodet-ha-festet-seg/#findComment-145686952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #3 Del Skrevet 14. september 2013 Er nå 3. gangs og ingen har festet seg. Vannet gikk med forrige og jeg har aldri fått beskjed om å legge meg ned. Er den beskjeden jeg har fått, så jeg tar ikke sjansen. Navelstrengen surrer seg selvsagt ikke rund halsen automatisk men det kan skje. Anonymous poster hash: a7964...5d6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144080802-kan-hodet-ha-festet-seg/#findComment-145686973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gledebarnet2 Skrevet 14. september 2013 #4 Del Skrevet 14. september 2013 I uke 31 fikk jeg mye nedpress, enorm tissetrang og kynnere, det varte nesten en uke men ble borte dagen før jeg hadde kontroll hos jordmor i uke 32. Hun bekreftet at hodet ikke var festet. Etter det har jeg hatt nedpress og kynnere hver dag men ikke konstant. Tissetrangen avtok og. I begynnelsen av denne uken, er 34+5 i dag, følte jeg at babyen sank litt men det er ikke synlig. Men jeg har et veldig kort liv så magen er ikke lang uansett, og babymagen står veldig ut. Jeg kjenner at bevegelsene med beina hans er litt lavere men han har ikke snudd seg, han har ligget med hodet nede lenge. Han ligger ikke lenger å presser bena og rumpa helt øverst noe han har gjort lenge. Jeg fikk bekkenløsningssmerter i uke 8 og smertene var bare bak frem til uke 32, da ble de bare foran og kun i symfysen og rundt der. Nå de siste dagene er disse smertene redusert, men jeg har fått andre smerter. En slags ømhet men også en slags svie-kiling når han beveger på noe helt nederst, det kjennes ikke ut som at det er hendene han bever på da. I tillegg økt tissetrang igjen. Kan hodet ha festet seg trur dere? Jeg kommer ikke til å satse på det til jeg har vært på kontroll i uke 36 og fått det bekreftet el avkreftet. For om man ikke vet og vannet går så må man legge seg ned om hodet ikke er festet for å unngå at navlestrengen surrer seg rundt halsen til babyen. Så jeg tar ingen sjanser om vannet går før jeg vet sikkert at hodet er festet. Men er veldig nysgjerrig selv om ingen av dere vet Anonymous poster hash: a7964...5d6 Ja, det høres ut som om hodet kan ha festet seg selv om jeg vet ikke om du er flergangs. Mine bekkenplager ble redusert betraktelig når hodet kom lenger ned i bekkenet samt at jeg kjente mer nedpress og stikninger nedentil. Dette skjedde i ca uke 36, ganske tidlig til å være 3.gangs. Alt ble bekreftet av legen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144080802-kan-hodet-ha-festet-seg/#findComment-145687363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Underveis --> Skrevet 15. september 2013 #5 Del Skrevet 15. september 2013 Er nå 3. gangs og ingen har festet seg. Vannet gikk med forrige og jeg har aldri fått beskjed om å legge meg ned. Er den beskjeden jeg har fått, så jeg tar ikke sjansen. Navelstrengen surrer seg selvsagt ikke rund halsen automatisk men det kan skje.Anonymous poster hash: a7964...5d6 det er ikke navlestrengen rundt halsen man er bekymret for, men at den skal komme ut sammen med vannet og dermed kan den komme i klem mellom fødselskanalen og barnet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144080802-kan-hodet-ha-festet-seg/#findComment-145687509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå