Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Har gått sykemeldt i 4 mnd. p.g.a. låsninger i skuldrer/rygg. Har en tung fysisk jobb, og skal nå få komme over i en ny avdeling. (som jeg har jobbet tidligere) Sykemeldingen min var over denne uken, og var på møte med personalet fredag. Skal få opplæring på et område i denne avdelingen jeg ikke har vert før. Har likevel opplæring på mye, og gleder meg masse til å prøve noe litt nytt. Så får jeg beskjed om at jeg trengte et kurs, som da ikke er før i mnd. skiftet november/desember. Flott, tenkte jeg heldigvis kan jo fortsatt gjøre 80% av jobben. Nei, fikk jeg beskjed om, bedriftslegen kom sikkert til å sykemelde meg frem til da.... Ble helt paff. For er kjempe mye jeg kan gjøre selv om jeg ikke har dette kurset enda. Og flere som ikke har hatt dette kurset som har jobbet der før. Eventuelt kunne jeg få jobbe 10% og 90% sm. Er jeg rar som reagerer her? Er jo endelig frisk, og vil jo gjerne jobbe 100%. Anonymous poster hash: 3cdd5...9a3
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Anonymous poster hash: 3cdd5...9a3
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Dyyyyttttt Anonymous poster hash: 224cd...dbd
Vildemora Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Synes det er vanskelig å svare jeg, i og med at vi ikke vet noe om hva slags jobb det er og hva slags kvalifikasjoner som kreves. Har du prøvd å foreslå de oppgavene du ser for deg at du kan utføre før kurset? I utgangspunktet kan jo ikke legen sykemelde deg når du ikke er syk, så er jo merkelig av sjefen å anta det...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Synes det er vanskelig å svare jeg, i og med at vi ikke vet noe om hva slags jobb det er og hva slags kvalifikasjoner som kreves. Har du prøvd å foreslå de oppgavene du ser for deg at du kan utføre før kurset? I utgangspunktet kan jo ikke legen sykemelde deg når du ikke er syk, så er jo merkelig av sjefen å anta det... Er legen som er ansatt ved bedriften som vil sykemelde meg, men er jo som sagt istand til å jobbe 100% nå. Synes det er misbruk av sm, og er jo faktisk bedriften som ikke vil tilrettelegge. Kan som sagt fortsatt gjøre 80% av jobben. HI Anonymous poster hash: 3cdd5...9a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå