Gå til innhold

Venninnen min stjal fra meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun var på besøk før i dag og var en tur på toalettet. Greit nok det, for all del, kan godt spandere litt dasspapir på hun jeg. Er ikke gniten.

Men etter hun var gått så merket jeg at det manglet ett bind og to (2!!) tamponger!

Hun hadde bare stjelt det.

Er ikke det veldig frekt? Hun kunne nå spurt om å få låne i det minste. Så kunne vi avtalt når hun skulle gi det tilbake og sånn.

Som sagt jeg er ikke vanskelig, men den synes jeg var litt drøy.

Jeg har tenkt å ta det opp med henne, men hvordan skal jeg gå fram?

Anonymous poster hash: 7d0eb...903

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ditt troll....

Anonymous poster hash: cf9eb...e20
Skrevet

Teller du hvor mange bind og tamponger du har igjen?

Skrevet

Jeg hadde spurt om jeg var henne MEN å spandere to bind og en tampong har jeg null problemer med. Hadde reagert om hun tok en hel pakke bind el tamponger

Skrevet

Gjesp... Det er mye bra på TV i kveld, kanskje du skal finne deg noe å se på?

Anonymous poster hash: 387db...8fe
Skrevet

Jada, Fru Åsta/Jomfruer, vi skjønner at du kjeder deg. Skriv nå heller på et annet forum istedet da. Fortrinnsvis for de under 13.

Anonymous poster hash: f7818...0e5
Skrevet

Ville du at hun skulle blø i sofaen din da? Haha troll ;)

Skrevet

Ja jeg gjør faktisk det du. Jeg hadde fire tamponger igjen og hun tok to av de! Jeg hadde to bind igjen og hun tok et av de!

Hun VET at jeg har dårlig råd og nå må jeg klare meg resten av blødningsperioden på det lille jeg har.

Det synes jeg er direkte råttent gjort av henne!

Kanskje jeg bare skal gå hjem til henne og forsyne meg?? Tror ikke hun hadde likt det nei.

Nei, sånne venner klarer jeg meg uten!

Skrevet

Ja jeg gjør faktisk det du. Jeg hadde fire tamponger igjen og hun tok to av de! Jeg hadde to bind igjen og hun tok et av de!

Hun VET at jeg har dårlig råd og nå må jeg klare meg resten av blødningsperioden på det lille jeg har.

Kanskje jeg bare skal gå hjem til henne og forsyne meg?? Tror ikke hun hadde likt det nei.

Nei, sånne venner klarer jeg meg uten! Anonymous poster hash: 7d0eb...903

Topp hadde vert kjekt med blodspor i sofa og. Ho hadde vert glad ikkje du setter røde fartstriper i sofaen.

Jeg ville ha hatt ho som vennine fram for deg.

Anonymous poster hash: d558d...ab3

Skrevet

Nei, sånne venner klarer jeg meg uten!

Du vet at du får 30 (?) tamponger for 10 kr. på Rema?

Skrevet

Dårlig gjort av henne å stjele. Hun burde spurt om å få. La det passere denne gangen. Neste gang, konfronter henne med det der og da dersom noe mangler. Jeg hadde irritert meg grønn over noen som er så frekke. Ikke over verdien, men av prinsippet at de faktisk tar noe som ikke er sitt. Det hører ikke med til vertinne oppgaven å fore gjesten med bind/tamponger.

Anonymous poster hash: 104cc...534

Skrevet

Nei, sånne venner klarer jeg meg uten!Anonymous poster hash: 7d0eb...903

Du vet at du får 30 (?) tamponger for 10 kr. på Rema?
Nei, det visste jeg ikke. Jeg pleier å kjøpe de dyre. Men skal sjekke det ut. Takk skal du ha.

Vi satt faktisk og snakket om hvor dårlig råd jeg har for tiden og særlig denne måneden. Har knapt nok til salt i grøten. Vi kom og innom mensen da jeg klagde på vondt i magen. Så at hun da går og forsyner seg med halvparten av det jeg har, er frekt!

Hun kan ikke bruke ett bind og to tamponger samtidig uansett!!

Skrevet

Dårlig gjort av henne å stjele. Hun burde spurt om å få. La det passere denne gangen. Neste gang, konfronter henne med det der og da dersom noe mangler. Jeg hadde irritert meg grønn over noen som er så frekke. Ikke over verdien, men av prinsippet at de faktisk tar noe som ikke er sitt. Det hører ikke med til vertinne oppgaven å fore gjesten med bind/tamponger.Anonymous poster hash: 104cc...534

Flott at noen skjønner det!! Tusen takk for sympati.

Skrevet

Hadde ikke brydd meg døyten, det er forskjell på å ta penger enn å ta bind. Jeg vil jo som selvfølgelig at det skal ligge ett par igjen da. Hahah pass på å ikke bli gnien på duftsåpa da, trenger ikke å være dyr, men lukte noe jævlig godt ; p

Skrevet

Huff for noen venninner dere er... Om jeg trenger en tampong på besøk hos mine venninner , finner jeg en selv. Og det samme gjør de ( nærmeste) når de er hos meg! Har jeg glemt bleie og barnet mitt trenger en tar jeg en fra min venninnes stelleskuff på badet. Og det samme gjør mine venninner om de er hos meg. Vi sier det kanskje når vi kommer ut fra badet " jeg lånte en tampong / bleie etc av deg... Men det er overhodet ikke nødvendig !

Synes du reagerer rart . Og spesielt nære kan dere vel ikke være heller om du synes det var så rart....

Mest av alt har jeg trøbbel med å ta deg seriøst.

Tuller du?

Skrevet

Hun var på besøk før i dag og var en tur på toalettet. Greit nok det, for all del, kan godt spandere litt dasspapir på hun jeg. Er ikke gniten.

Men etter hun var gått så merket jeg at det manglet ett bind og to (2!!) tamponger!

Er ikke det veldig frekt? Hun kunne nå spurt om å få låne i det minste. Så kunne vi avtalt når hun skulle gi det tilbake og sånn.

Nei, men gud bedre... Det var litt rart å ikke si fra at hun tok det om hun plutselig trengte det. Men dette er ikke stjeling. Skjerp deg jente.

Jeg blør på dag 2 i mensen i blant så mye at jeg selv har både tampong og bind på meg.

Anonymous poster hash: 79e52...658

Skrevet

Du var jo raus som syns det var ok å spandere dasspapir på henne da :)

Ikke alle er så rause.

Anonymous poster hash: e547f...e0b

Skrevet

Ikke alle er så rause. Anonymous poster hash: e547f...e0b

Det var bare et uttrykk!

Liker ikke når folk stjeler fra meg!

Hun hadde fått lånt hvis hun hadde spurt. Jeg er veldig grei sånn faktisk!

Skrevet

Synes du skal dra hjem til henne og kjøre en brukt ob eller to ned i halsen på a jeg, så lærer hu sikkert!!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Anonymous poster hash: cd19a...a04

Skrevet

Utrolig! Du er dum som et brød!

Anonymous poster hash: aa9c2...2cb

Skrevet

Da jeg begynte å lese tråden, tenkte jeg, å nei.. stjal hun den drit dyre parfymen din fra skapet? Men nei da, hun stjal tamponger! Hahaha.

Anonymous poster hash: b282b...10e

Skrevet (endret)

Herregud for en kjerring!! Anmeld hun hos politiet du. Makan for en venninne!

Endret av ღTyrkiskPepperღ
Skrevet

Ikke alle er så rause. Anonymous poster hash: e547f...e0b

Det var bare et uttrykk!

Liker ikke når folk stjeler fra meg!

Hun hadde fått lånt hvis hun hadde spurt. Jeg er veldig grei sånn faktisk!

Lånt?! Ikke fått altså... Du påstår du ikke er gnien. Det burde du nok revurdere.

Tror faktisk jeg nesten forstår hvorfor hun ikke spurte deg, hun regnet nok med at det kom til å bli mye styr fra din side og påminnelser om hvor snill du var som lånte henne dette....

Ellers forstår jeg at det er kjipt å oppdage at dette er borte når du selv trenger det de neste dagene.

Anonymous poster hash: 79e52...658

Skrevet

Haha, troll!

Om dette kalles tyveri burde jeg vært fengsla :P Har "stjelt" min del av den sorten oppigjennom årene.

Skrevet

For en grusom venninne du har du:-p Håper du troller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...