Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Hvordan har det vært og være storesøster for en lillebror? Jeg har bare søstre og jeg skulle ønske at jeg hadde hatt en lillebror. Anonymous poster hash: 3f85f...333
Gjest cd0da Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Har to lillebrødre, men aldri bodd sammen dem, men var ganske tett med ene broren min da vi var yngre. Var vel bedre enn de som bor sammen for vi slåss ikke Like rolige begge to så bare leka
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Joda, greit nok det - men vi krangla og sloss en del i oppveksten, så det var slitsomt til tider også. Nå i voksen alder har vi nesten ikke kontakt. Bor 180 mil fra hverandre og sender kanskje en sms i måneden. Vi er veldig forskjellige. Jeg er ufattelig glad i ham, men tilbringer vi for mye tid sammen blir jeg sprø. Anonymous poster hash: 6d3a4...f03
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Jeg har aldri følt meg som en storesøster fordi det bare er 14 mnd mellom oss...vi lekte mye sammen helt til vi begynte på skolen. Vet ikke hva jeg skal skrive, syns ikke det er noe spesielt med det... Anonymous poster hash: 79df5...312
PintSizedDictator Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 I oppveksten var det et mareritt. Kan ikke tenke meg at det hadde vært noe annerledes om han var jente. Nå er vi kjempe gode venner
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Jeg synes det var helt herlig å ha en lillebror. Trodde visst jeg var en ekstra mamma for ham. Jeg var 7 år da han ble født. Og jeg skiftet bleier, lærte ham å lese, trøstet når han var redd osv. Var jo nesten mer omsorgsfull enn jeg er for mine egne barn:) Anonymous poster hash: 68a7d...a94
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Lekte mer med lillebroren min enn med søstrene mine. Vi har alltid vært mye sammen. Slåss med ham også, det gjorde jeg heller aldri med søstrene mine! (Det var han som la opp til det, jeg hatet slåssing, for han var sterkere enn meg) Ellers synes jeg ikke det er så stor forskjell fra å ha søstre. Kanskje bortsett fra da vi begynte å gå på byen. Det gjorde jeg sjelden med broren min. Anonymous poster hash: 035ed...441
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #8 Skrevet 14. september 2013 Jeg har 3 lillebrødre og ingen søstre så her er det motsatt... Vi har altid hatt et helt ok forhold, men har ingen kontakt utenom når vi er hjemme hos foreldrene mine og om de kommer til oss på besøk. De har ikke familie enda, kanskje det blir annerledes da... Anonymous poster hash: d478c...794
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #9 Skrevet 14. september 2013 Helt herlig å ha en lillebror! Min lillebror er verdens beste Vi er gode venner og har alltid hatt et veldig nært forhold. Anonymous poster hash: f7351...297
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #10 Skrevet 14. september 2013 En strorebror er ganske greit å ha og. Storebrødre passer på lillesøstrene sine:) Anonymous poster hash: 3f85f...333
<3 2G <3 Skrevet 14. september 2013 #11 Skrevet 14. september 2013 Har men vet ikke hvordan det egentlig er, vi har lite med hverandre å gjøre. Han er 18 år mindre enn meg.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #12 Skrevet 14. september 2013 En strorebror er ganske greit å ha og. Storebrødre passer på lillesøstrene sine:) Anonymous poster hash: 3f85f...333 Det gjelder ikke alle. Mine var direkte slemme. Har visst vært uheldig med storebrødrene mine:( Anonymous poster hash: 68a7d...a94
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #13 Skrevet 14. september 2013 Jeg har bare halvsøsken, så har aldri bodd sammen med dem, men en av dem er lillebror. Ti år yngre enn meg, men har alltid hatt et godt forhold. Han har alltid syntes at jeg er kul fordi jeg digger å spille Nintendo, så det har alltid vært noe vi har gjort sammen. Til og med nå når jeg er gift og har barn har vi spillekvelder Er veldig glad i lillebroren min <3 Anonymous poster hash: 3d1aa...15e
Gjest Anybody Skrevet 14. september 2013 #14 Skrevet 14. september 2013 Elsker lillebroren min! Han er 5 år yngre enn meg og vi er tette! Passet godt på han som liten. Han er nå fadder for min datter. Har to eldre også, men nærmest yngstemann
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #15 Skrevet 14. september 2013 Vi har kranglet så sinnsykt mye og gjør det enda! men nå er det litt mer vennskapelig krangling! I fjortistiden hatet jeg ham. Før det lekte vi veldig bra ilag, og nå er jeg egentlig bare veldig glad i han! Selv om jeg ALDRI kommer til å innrømme det!!! (Bortsett fra en gang i fylla!) Har liksom en trang til å passe på ham, selv om han bare er 2 år yngre! Hehe! Jeg har ikke søstre, lurer på hvordan det er! Husker jeg prøvde å kle lillebror opp som jente av og til, for jg hadde så lyst på en søster! Hahaha! Stakkar, han hadde ikke noe han skulle sagt i den saken! Anonymous poster hash: 8a547...5e9
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. september 2013 #16 Skrevet 14. september 2013 Jeg har en nevø som er som lillebroren min. Det er 9 år mellom oss og vi vokste opp sammen og har bodd sammen store dele av livet. Vi har et veldig spesielt bånd , egen veldig intern humor og han er den beste "lillebroren" i verden Han er også fadder for eldste sønnen min.
Busy_bee Skrevet 14. september 2013 #17 Skrevet 14. september 2013 (endret) Har en herlig lillebror som er 3 år yngre. Vi lekte godt sammen og hadde mye like interesser og han hang ofte med meg og vennene mine oppigjennom. Han var vedhenget mitt i mange år. I dag snakkes og ses vi en gang i uken, kanskje annenhver uke. Han er i dag den store helten til eldstemann på 2,5 år og forguder nevøen sin. Så vi har hatt et godt forhold som vi har opprettholdt i voksen alder og jeg er heldig som har en lillebror som stiller opp når det trengs. Vi har selvfølgelig hatt våre kamper i oppveksten, men mor og far har alltid sagt at vi har vært overraskende gode venner. Endret 14. september 2013 av Busy_bee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå