Gå til innhold

Er det liksom farlig i Bergen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg i en annen tråd at Bergen liksom er en mini-Oslo by.

Folk tør ikke å gå ute aleine, må ta taxi hjem osv.

Eg bor liksom i sentrum og er ikke redd for en dritt. Kor tar dåkkar det fra???

Anonymous poster hash: fe6eb...82d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neisj.. bergen e vel isje farli.. ; p.. men eg hengar isje i parken fra kl skomring og ut ovar kvellen liksom.. ;;p.

@hihi..

Skrevet

Nei er det det da? Så lenge du ikke henger i nygårdsparken om natten så er det vel trygt

Anonymous poster hash: baca0...8f9

Skrevet

Jeg bor i Sandviken og jeg går aldri alene hjem fra byn. Har vært mange voldtekter i Bergen. Er uansett lurt å ta forhåndsregler

Anonymous poster hash: 42845...ccc

Skrevet

Vi har jo en meget grov gruppevoldekt friskt i minne.... Midt på lyse dagen.

Anonymous poster hash: d5e6a...4af

Skrevet

Det er lov å være forsiktig uansett om man ikke er redd...

Skrevet

Noen av de drøyeste voldtektene jeg har hørt om i Norge har vel vært i Bergen, så helt trygt er det vel ikke der heller. 

Uansett hvor man bor er det lurt å tenke litt før man handler, feks ikke gå alene om natten osv. Jeg tenker ofte på hvor heldig jeg selv har vært som har sluppet unna problemer, både i Bergen og Oslo så uforsiktig som jeg var i min ungdom, jeg hadde ikke gjort det samme nå.

Anonymous poster hash: ff2b7...e9b
Skrevet

Man bør nok ta sine forholdsregler her i byen også..En tidligere bekjent av meg ble overfalt,voldtatt og stukket med et skrujern..Av en ukjent,utenlandsk mann. 

Jeg kan fint gå der det er lys og folk,men jeg går ikke alene der jeg ikke føler jeg har helt kontroll. Jeg har også en venninne som bor på nordnes og hun går ikke alene hjem lenger da det er mer og mer som skjer i vår by. Samme venninne har en annen venninne som jobber i utekontakten og hun sier at jenter ikke bør gå alene, bla pga utlendinger..

Anonymous poster hash: c5b70...7c2
Skrevet

Jeg var ute i går og syns det var skummelt nok å gå de hundre meterne til taxien. Mye rare folk ute på natten, og når folk roper etter en så blir jeg faktisk skremt :o Mulig jeg er pysete men har jeg ikke råd til taxi så dropper jeg byturen.

Skrevet

Vi har jo en meget grov gruppevoldekt friskt i minne.... Midt på lyse dagen.Anonymous poster hash: d5e6a...4af

Jo men den var no litt spessiell då. Det var internt. Akkurat som det meste som skjer i parken er internt.

Bergen er vel en av de tryggeste storbyene i verden. Vil ikkje påstå at det skjer så mye gale.

Anonymous poster hash: fe6eb...82d

Skrevet

Alle steder kan vel være litt usikre nattestid. Galninger finnes over alt, ikke bare i Bergen og Oslo.

Skrevet

Da er vel Ålesund også farlig blitt da?

Anonymous poster hash: c45ee...2c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...