Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Jeg reiser dit om en uke! Hva vil dere anbefale meg å få med meg? Anonymous poster hash: f734e...09e
MammantilNurket Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Spasere fra Time Square til Battery Park, piknik og hest/vign-tur i Central Park, Guggenheim Muséet, båt til Liberty Island etc. + få med deg utsikten fra Empire State Building (OBS: se an været!). Shopping på Macy's og Bloomingdale's.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Hvis du liker kunst er det utrolig mye å se, massevis av gallerier i områder som f.eks. Chelsea, Greenwich Village... PS1 i Queens, MOMA og ikke glem Metropolitan museet! Masse å se overalt, ville googlet litt og lest, og så valgt ut steder du syns er interessant, det er jo ikke mulig å få meg seg alt..... Anonymous poster hash: b962b...0a6
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Hvis du liker kunst er det utrolig mye å se, massevis av gallerier i områder som f.eks. Chelsea, Greenwich Village... PS1 i Queens, MOMA og ikke glem Metropolitan museet! Masse å se overalt, ville googlet litt og lest, og så valgt ut steder du syns er interessant, det er jo ikke mulig å få meg seg alt..... Anonymous poster hash: b962b...0a6 Nei, for å være ærlig er jeg ikke særlig kunstinteressert. Mer shopping og andre "må se" attraksjoner.... Anonymous poster hash: f734e...09e
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Helikoptertur over manhatten og gå tur over brooklyn bridge. Shopping på 21.century, og maddam tussaud. Kjøp masse klær ! Anonymous poster hash: 05f99...f63
Nettie+jentungen Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Hvis du er ute etter en litt annerledes opplevelse under middagen så ta en tur til Ellen stardust diner! For en opplevelse, her har du syngende servitører Lego store, Nhl store, Madison Square Garden (er en liten stand med suvenier fra nyr og ny knicks), Rockefeller Music hall, American museum of natural history (beregn GOD tid), winter garden atrium, Hell's Kitchen Flea Market +++
FirstAidKit Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Båttur rundt Manhattan, sykle rundt Central Park, shoppe på 5th og 8th Avenua, shoppe på Bloomingdales (21.century og Macy's syntes jeg ble for rotete, rett og slett). Se en musikal, dra på comedy club, stikke på Top Of the Rock (Rockefeller center - ikke like lang kø som på Empire, samt at du faktisk får SETT Empire), gå rundt og titte med stoooooore øyne!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #8 Skrevet 14. september 2013 Hvis du er ute etter en litt annerledes opplevelse under middagen så ta en tur til Ellen stardust diner! For en opplevelse, her har du syngende servitører Lego store, Nhl store, Madison Square Garden (er en liten stand med suvenier fra nyr og ny knicks), Rockefeller Music hall, American museum of natural history (beregn GOD tid), winter garden atrium, Hell's Kitchen Flea Market +++ Syngende servitører!?? Auda. Det tenker jeg må bli litt kleint rett og slett....?! Anonymous poster hash: f734e...09e
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #9 Skrevet 14. september 2013 Woodbury commond outlet. 1 time med buss fra busstasjonen. 125 butikker ca. Vi handlet for 10000 der på 1 dag. Macys og JC Penny, sephora. Anonymous poster hash: 2e4ca...3a3
Nettie+jentungen Skrevet 15. september 2013 #10 Skrevet 15. september 2013 Hvis du er ute etter en litt annerledes opplevelse under middagen så ta en tur til Ellen stardust diner! For en opplevelse, her har du syngende servitører Lego store, Nhl store, Madison Square Garden (er en liten stand med suvenier fra nyr og ny knicks), Rockefeller Music hall, American museum of natural history (beregn GOD tid), winter garden atrium, Hell's Kitchen Flea Market +++ Syngende servitører!?? Auda. Det tenker jeg må bli litt kleint rett og slett....?! Anonymous poster hash: f734e...09e Neinei! Servitørene er studenter som håper å ende opp på Broadway Så de kan sakene sine men samtidig er det ikke for alle da...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #11 Skrevet 15. september 2013 Jeg syns kunst er crap (jada, skyt meg), men anbefaler likevel en tur på MoMa. Det var spennende! Anonymous poster hash: c241f...bd3
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #12 Skrevet 15. september 2013 Spis gjerne en romantisk middag her : http://www.thecentralparkboathouse.com/ NB! Bestill bord på forhånd. Anonymous poster hash: eb208...628
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå