Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Blir dere ofte bedt bort i selskap alle sammen? Etter at nr 3 kom så har vi ikke blitt bedt i et eneste selskap, verken familie eller venner. Det er kun en besteforelder som har invitert oss på middag. Minste er litt over ett år. Er det normalt? Da vi bare hadde to, så ble vi bedt i alle familieselskap og hjem til venner. Begynner å føle meg litt utenfor i familien og vennekretsen Anonymous poster hash: e9b67...473
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Vi ble aldri invitert bort tidligere heller, så ingen forandring. Men jeg har 4 søsken selv, og da vi var små ble vi ofte invitert bort før de tre siste kom til. Vet at mamma var veldig irritert på vi ikke ble invitert lenger når vi ble for mange. Anonymous poster hash: ef7ff...454
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 merker ikke forskjell,men vet at dørstokkmila å møtes blir høyere... Vi er fire par som er endel sammen, og vi har tre barn, to par har to barn og et par har ett barn. Så når vi møtes hjemme til en av oss blir det 8 barn og noen ganger blir det litt for høyt støynivå når då mange barn og voksne skal møtes... Kjenner at jeg synes det er veldig synd,men ingen av oss har digre hus... Anonymous poster hash: f8f42...f61
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Vi har fire unger, og blir invitert like mye nå som før. men er ikke alltid vi drar alle sammen, noen ganger tar jeg med meg noen av ungene og drar alene, kommer litt ann på hvilken aldersgruppe det er på de andre barna. Og av og til tar jeg med meg alle alene, eller vi drar alle seks. er ikke sjelden det er ti unger her, (når ungene har venner på besøk), ser ingen problemer med det. Har vi bursdagsselskaper eller familieselskap, kan det gjerne være oppi det dobbelte. Vi har gjennomsnittlig str hus. Anonymous poster hash: 5760b...0f2
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Når du sier det. Ja vi blir sjeldnere bedt bort etter at 3. mann kom til verden. På den annen side er ikke vi så flinke til å be heller fordi vi er slitne i hverdagen. Tror likevel vi er litt flinkere enn vennene våre til å be. Når det gjelder barns, er det definitivt flere som kommer hit enn våre blir bedt bort. Anonymous poster hash: 6a5dc...84e
Fesshompa Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Vi merket forskjell allerede da vi fikk nr 2. Heldigvis er det fortsatt noen som synes det er overkommelig å ha oss på besøk:) Vi har 3 barn.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Litt godt å se at det er flere som opplever det samme. Men litt trist også. Vi er vel ikke de flinkeste til å invitere, men det er slitsomt med to små barn og en baby i hus. Håper det bedrer seg litt etterhvert. Kanskje vi blir bedt bort litt mer hvis vi selv også inviterer oftere. HI Anonymous poster hash: e9b67...473
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå