Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Jeg skal ta lappen nå, men lurer på om man binder seg til en kjøreskole eller om man lett kan bytte underveis hvis man ikke liker læreren? Kan man f.eks prøve et par, tre forskjellige lærere på ulike skoler før man bestemmer seg? Anonymous poster hash: 70cbf...838
Dajm Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Du binder deg til en skole om du kjøper en pakke, men du får som oftest bytte lærer om du ikke kommer godt overens med læreren din så fremt det er en skole med flere lærere :-) Men kjøper du kun enkelttimer så står du fritt til å bytte :-) Hvilken by bor du i? Hilsen trafikklærerstudent som kjenner mange skoler ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Jeg bor i Oslo, så det er mange skoler å velge mellom. Jeg er veldig opptatt av å bli fornøyd med læreren for det er jo rådyrt å ta lappen og jeg føler meg for gammel til å kaste bort tid på en lærer jeg ikke kommer overens med. Har du noen kvinnelige kjørelærere å anbefale i Oslo? Anonymous poster hash: 70cbf...838
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå