Gå til innhold

Mann med liten sexlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Normalt? Har alltid vært slik. Prøver jeg å spør blir han sur. Han sier selv at ingenting er galt verken fysisk eller psykisk. Han er i slutten av 20årene. Vi har samleie 1-2 ganger i mnd...

Anonymous poster hash: 9f79c...5fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel under gjennomsnittet, men unormalt er det vel ikke? Har dere barn?

Skrevet

Ja har ett, men var slik før hun ble født også..

Skrevet

Nei, det er ikke normalt. 

Anonymous poster hash: 68012...c86
Skrevet

Har selv mann på rundt 29, her blir det toppen en gang i uka om jeg er heldig, vært sånn siden jeg ble gravid med vår første. Har vendt meg til det.. 

Anonymous poster hash: 85f5d...2e6
Skrevet

.....er dere helt seriøse nå? Vi har sex iallefall 5 dager i uken, de dagene vi ikke har sex er som regel pga at han jobber natten da-datteren vår er fremdeles våken når han drar på jobb, og våken når han kommer hjem. Kanskje vi bare er veldig forelsket da.... :blink:

Skrevet

Min mann har lyst i snitt en gang i mnd. Sier at det ikke er noe med meg, men har bare ikke spesielt stor sexlyst. Det er jo en vurdering om dette er noe du kan leve med, for det hjelper neppe å jobbe med eller mase om dersom lysten ikke er der. 

Anonymous poster hash: bb81b...0ba
Skrevet

På en måte er det godt å vite at vi ikke er de eneste som sliter, på en annen måte er det dumt flere har det som meg.. 5 dager i uka? Heldiggris! Gjør du noe for å bygge opp mot det? Tips mottas gjerne!

Skrevet

Min mann har så lite lyst at vi har ikke hatt sex på 1 år og 4 mnd...! Graviditet og fødsel under denne tiden, men likevel!!

Har bedt han måle testosteronnivået, men han blei fornærma (sikkert noe manndighetsgreier...).

Har i hvertfall lest at det betyr mye for sexlyst OG aktivitetsnivå ellers. Min mann er mildt sagt bedagelig...

Og det har ingenting å si på fruktbarheta, noe han tror, og forsvarer at vi fikk jo barn.

Anonymous poster hash: 6d101...43a

Skrevet

Her er det kanskje 1 gang i mnd. Har fått barn.

Anonymous poster hash: 463d9...b78

Skrevet

På en måte er det godt å vite at vi ikke er de eneste som sliter, på en annen måte er det dumt flere har det som meg.. 5 dager i uka? Heldiggris! Gjør du noe for å bygge opp mot det? Tips mottas gjerne!

Jeg vet egentlig ikke. Må innrømme at jeg synes han er en helt fantastisk mann, ikke minst en utrolig pappa-det hjelper mye. Så føler jeg meg fortsatt veldig forelsket. Vi flørter mye gjennom dagen, egentlig fra vi våkner av..så er vi jo opptatt med hvert av vårt i det daglige, men tekster mye flørtemeldinger med endel seksuelle undertoner også  ;) Han reagerer vel bare med samme mynt fordi jeg er veldig på han da...antagelig  :)

Skrevet

Exen min var sånn, hadde ikke særlig sexlyst eller behov for sex. Hvilket ble et problem, for det har jeg, ergo ex. Tror derimot ikke det var noe galt med han, folk er forskjellige. Men i et forhold tror jeg det er finest om man er lik på det punktet, gjør det lettere i alle fall.

Anonymous poster hash: 88749...76a
Skrevet

Mennesker har forskjellige behov.

Jeg ville gjerne ha sex 5 dager i uka og han 1 gang. Vi har da kommet frem til ca. 2 ganger i uken om det ikke er noe spesielt.

Har stort sett vent meg til det siden det var han jeg ville ha.

Anonymous poster hash: 1c639...c2f
Skrevet

Han har det siste året hatt lyst ca 1-2 ganger i uken. Sier han er sliten og vil ikke ha sex oftere. Jeg er misfornøyd og klarer ikke slå meg til ro med det, men enn så lenge går jeg å håper lysten hans skal komme tilbake for jeg ser ikke for meg resten av livet sånn som nå..

Anonymous poster hash: 470d1...43d
Skrevet

Han har det siste året hatt lyst ca 1-2 ganger i uken. Sier han er sliten og vil ikke ha sex oftere. Jeg er misfornøyd og klarer ikke slå meg til ro med det, men enn så lenge går jeg å håper lysten hans skal komme tilbake for jeg ser ikke for meg resten av livet sånn som nå..

Mener 1-2 ganger per mnd!! ikke i uken..

Skrevet

Går også rundt å håper det blir bedre, men tviler egentlig. Han sier han elsker sex og har stor sexlyst men hvordan det er logisk skjønner ikke jeg! Så da står jeg jo mellom mannen jeg vil ha med lite sex eller finne en ny med større sexlyst. Vil ha mannen så klart men lurer på hvordan vi skal klare å holde sammen resten av livet uten det sexlivet og intimiteten jeg ønsker og trenger..

Skrevet

Vært sammen med min i 6 år, jeg var vant til sex kanskje 4 ganger i uka med de forrige kjærestene, mens han her tar insj bare 1 gang i mnd. Dermed er det som oftest jeg som tar insj slik at vi kan kose en gang i uka iallfall. Syns det er for lite, og savner følelsen av å bli begjært. Tar opp problemet med gjevne mellomrom og bedt han prøve å finne ut hva det er, hva vi eller jeg kan gjøre osv uten å komme frem til noe. Når vi først er i gang er det kjempegodt, han får meg til å komme, og gjerne samtidig for begge. Tviler ikke på at han liker sex. Likevel sier han han er trøtt, sliten eller ikke finner tid til det. Nesten som om ideen ikke streifer ham av seg selv. Vi venter vårt første barn i november, så nå er det mye sofa og x-box, masser av tid som jeg ser det. Hvordan blir det med en baby, frykter det vil gå måneder mellom hyrdestundene. Frustrerende, og ingen løsning i sikte.... Råd? Bare innfinne meg med å alltid ta insj?

Anonymous poster hash: 06b31...e53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...