Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Rundt om kring hører jeg så masse forskjellig ang sko til barn/babyer. Har en liten en som går bedre uten sko, eller uten den selve støtten en sko kan gi. Min lille har i tillegg arvet mine føtter, så vi får ikke bena hans ned i de fleste skoene, og støvler? Ikke sjanse. Så jeg har skaffet Stonz, de er noen hakk for store men han går fint med dem. Burde de ha støtte? Eller kan jeg la han gå uten? 15 mnd. Anonymous poster hash: 544d3...f12
Hilde35 Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Jeg har en liten gutt som har høy rist. Vi kjøpte adidas joggesko til han og de passer til han. Men de begynner å bli litt kalde nå, så jeg aner heller ikke hva jeg skal kjøpe som overgangssko....
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 primigi har mange gode sko. Jeg ville heller funnet sko som passer enn stonz. Stonz er for barn som krabber rundt og reiser seg litt her og der. Og til å ha i vogn, bæremeis.. Ikke til å gå rundt med Anonymous poster hash: 86d5c...462
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Han har et par Kavatsko han klarer å bruke, men kan jo ikke gå med de når det er regn/snø ute, og vi får ikke bena hans ned i andre typer sko med mindre vi tar de altfor store, og da klarer han ikke gå med dem. Han går kjempe fint med Stonz på bena, så da kan det vel ikke være så gale? Jeg var lik selv og klarte ikke få på sko på bena før jeg var nærmere to år, gikk bedre uten støtte og det gjør jeg enda. Vanskelig dette her. Vil jo ikke gjøre noe feil liksom. Anonymous poster hash: 544d3...f12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå