Gå til innhold

Når skal jeg se slank ut??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt deppa kjenner jeg :-(

Jeg veide i vår ca 101 kilo....jeg er 175 cm høy. Ja vet vet...mye :-(

Nå har jeg lagt om kosthold totalt og trener hver dag. På fire og en halv måned har jeg gått ned 27 kilo så jeg veier nå 73,5 kilo.

Men...jeg har kjempe valker på magen og låtene er tykke og armene disser. Jeg har jobbet knallhardt for å komme ned i vekt og tenker at 65 kilo er målet. Men om jeg enda er skikkelig valkete da lurer jeg på hvor mye jeg må ned :-(

Anonymous poster hash: 5211f...0e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo blitt veldig mye slankere enn du var! Se det positive :) det "henger" kanskje litt igjen, det synet du har på deg selv fra før?

Anonymous poster hash: 1058f...211

Skrevet

Du har jo vært fantastisk flink!!!

Desverre blir man ikke plutselig stram og fin selv om man får av seg en haug med fett.... Det tar tid for kroppen å finne tilbake til en form igjen og for huden å strekke seg sammen igjen.

Jeg har valker på magen og dissete lår og jeg er 65 kg.... men kroppen min hadde hatt det mye værre hvis jeg var 101 kilo!

Nå er jeg 10 kg lavere enn deg da...

Trener du mye styrke? Det er vel det som er mest effektivt for å få starmmet opp!

Anonymous poster hash: d7dd2...cb2
Skrevet

Forresten så anbefaler jeg hold in undertøy i slankeperioden slik at man ser ekstra flott ut med klær på :-)

Anonymous poster hash: d7dd2...cb2
Skrevet

Wow!!! Du har jo gjort en kjempejobb - gratulerer!!! :)

Du har jo gått ned veldig mye på kort tid, så det er ikke rart at hud og bindevev ikke helt greier å følge vektnedgangen. Bindevevet kan bruke litt lenger tid på å tilpasse seg, så det kan ta lenger tid før du merker at huden blir strammere.

Fortsett å trene og gjøre ting riktig slik du har gjort.

Fire og en halv måned er ikke lang tid. Jeg ville tenkt et år frem i tid, da tenker jeg du føler deg mye bedre.

Igjen - du har gjort en kjempeprestasjon! Så fokuser på det som er bra hittil - du har gått ned nesten 30 kilo! Nå trenger kroppen din tid på å tilpasse seg. Vær obs på at du har et sunt kosthold slik at du optimalierer næringsstoffer osv.

Anonymous poster hash: 22259...422
Skrevet

Så flink du har vært!! Det er jo et kjempebra resultat så langt! :)

Anonymous poster hash: 1f5b7...85b

Skrevet

WoW!! så flink du har vært!!

Jeg vil tro at det du ser i speilet er farget av hva du pleide å se i speilet.

Har du bilder av deg fra "den tiden" du var stor? Ta et lignede bilde, dvs nesten lik possitur å sammenlign da vel, da vil du se den "ekte" forskjellen...

Anonymous poster hash: b81f3...b29
Skrevet

Jeg veier 48 (er 160)og har valker på magen og skikkelig ridelår.. hengerumpe har jeg også.. så du må la kroppen/huden venne seg til den nye vekten.. det tar tid. og gi deg en skikkelig klapp på skulderen for god jobb! :)

Anonymous poster hash: e3020...69f
Skrevet

HI du har vært utrolig flink. Kan jeg spørre hva du spiser, skulle godt ned jeg også.

48kg og valker...jaja...

Anonymous poster hash: c8089...44c

Skrevet

Og jeg har gått med 12,4 kg og veier nå 101 kg som var din startvekt. Gleder meg til jeg veier like lite som deg :) Jeg får fortsette og stå på :)

Du har vært veldig flink :)

Anonymous poster hash: 05a65...8f0
Skrevet

Takk for mange fine tilbakemeldinger. Jeg er jo litt stolt av at jeg har greid det for jeg er en av de som sa at slanke meg greide jeg aldri og jeg spiste snop hver dag!! Men så er det alt fettet og alt som henger. Håper det strammer seg....

Jeg trener hovedsakelig kondisjon...kanskje jeg burde legge inn styrke ja.

Og du som lurte på hva jeg spiser...helt vanlig mat, bare mye mindre. Og null snop ;-)

HI

Anonymous poster hash: 5211f...0e7

Skrevet

Du må gi kroppen ihvertfall 1 år, om det fremdeles henger veldig mye da kan det hende du trenger en operasjon for å fjerne overflødig hud.

Men mye kan skje på et år, kroppen er veldig tilpasningsdyktig og avhengig av hvor elastisk hud du har kan du bli veldig mye finere i fasongen om du gir det litt tid.

Jeg er 174 cm og veier 79 kg, magen henger som et forkle over keisersnittarret mitt. Jeg skal også ned til 65 kg også får jeg se hvordan det blir da. Om henget blir borte eller om det blir verre, blir det verre har jeg tenkt å fjerne det kirurgisk. Men om det blir til å leve med, så jeg ser ok ut med hold-in undertøy og ikke får plager med sopp, eksem o.l. under så lar jeg det være.

Har ingen ambisjoner om å se ut som en 17-åring igjen, litt skrukkete og slapp hud, litt dissing og litt heng må man regne med etterhvert som alderen siger på.

Du har vært kjempeflink og skal være stolt av deg selv skal du!

Anonymous poster hash: 54ec5...789

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...