Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #26 Skrevet 14. september 2013 Imot. Husker ikke sist gang vi så på NRK. Ikke i julen, ikke MGP, ikke nytt på nytt, i det hele tatt ser vi ingenting på NRK. Anonymous poster hash: 17067...13e
FrkKværner Skrevet 14. september 2013 #27 Skrevet 14. september 2013 Helt idiotisk. Jeg ser aldri på NRK, å som så mange andre blir jeg tvunget til å betale for noe jeg ikke bruker. Blir så forbanna hver gang jeg hører ordene "nrk lisens".
HvittHus Skrevet 14. september 2013 #28 Skrevet 14. september 2013 Jeg er litt både og. Men orker ikke bruke energi på å ta opp en evnt kamp med NRK. Det gjorde derimot sønnen min og han slipper nå å betale lisens.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #29 Skrevet 14. september 2013 Fullstendig IMOT!! Og blir sur hver gang denne regningen kommer. Måtte den brenne! Anonymous poster hash: b35ad...d02
Kathrine. Skrevet 14. september 2013 #30 Skrevet 14. september 2013 Det bare er der. Syntes det var drit da eg var ung men no driter eg i det.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. september 2013 #31 Skrevet 14. september 2013 Absolutt for. Det er NRK vi ser mest på her i huset. Gode dokumentarer, nyhetssendinger og en del underholdningssendinger. Samt at vi ser masse sport, særlig vintersport. Ikke spesielt digg å få reklamepause akkurat når spurten mellom Petter Northug og Marcus Hellner starter...
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 14. september 2013 #32 Skrevet 14. september 2013 Har ingenting imot lisensen. Jenta ser barnetv hver dag. Kan ikke fordra disney channel og cartoon network. Syns det er boe masete vrøl. Nrk har mange bra dokumentarer og glimter også ofte til med et og annet bra humorprogram. Da jeg var yngre ergret jeg meg grønn, men nå syns jeg nesten lisensen er litt koslig. Omtrent som en liten tradisjon litt surt aaaakkurt når den betales, men den er like fort glemt
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #33 Skrevet 14. september 2013 Helt i mot. Idiotisk at vi må betale lisens for å eie en tv og at det er nrk som skal ha disse pengene. Da syns jeg at det burde deles på alle kanalene vi kan få inn. Anonymous poster hash: ece49...29a
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #34 Skrevet 14. september 2013 For, NRK sender det eneste jeg gidder å se på. Anonymous poster hash: 6d7a6...307
PintSizedDictator Skrevet 14. september 2013 #35 Skrevet 14. september 2013 I mot. Jeg ser heller litt reklame innimellom enn å måtte betale over 2k i året for noe jeg nesten ikke bruker. Vi må jo betale for digitalboksene i tillegg.
Dette er min mening: Skrevet 14. september 2013 #36 Skrevet 14. september 2013 For! Synes vi hadde tapt mye på å miste NRK, og det ville vært et steg nærmere nasjonal fordummelse. Reklamefri kanal er eneste garantisten for at vi ikke bare får servert populistisk møl. Nrk sender de fleste gode dokumentarene (og ganske ofte), de mest intelligente humorprogrammene, minst forstyrrende barne-tv, noen smalere filmer osv...
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. september 2013 #37 Skrevet 14. september 2013 Imot! Liker ikke denne påtvungne kanalen som vi ikke ser på. Hadde det nå vært valgfritt. Jeg tenker egentlig at det er demokratiske Norge på sitt beste og at det alltid går hardest utover de som har minst..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #38 Skrevet 14. september 2013 I mot. Jeg ser heller litt reklame innimellom enn å måtte betale over 2k i året for noe jeg nesten ikke bruker. Vi må jo betale for digitalboksene i tillegg. Nå er den jo nærmere 3K 2.680,50 kroner. Anonymous poster hash: ece49...29a
C&M&H Skrevet 14. september 2013 #39 Skrevet 14. september 2013 Jeg betaler lisens med glede! NRK er uten tvil den kanalen som har de beste programmene, og er veldig glad for å slippe reklame... Spesielt at barna mine slipper å se den teite reklamen som går på de andre "barnekanelene"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå